قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: الفاظ رکیکی که تماشاگران در طول بازی به کار بردند باعث ناراحتی و درگیری ویسی شد.
علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار فولاد و استقلال خوزستان که با شکست یک بر صفر آبی‌پوشان همراه بود عنوان کرد: بازی خوبی برگزار شد اما این تیم فولاد بود که توانست برنده شود و به آنها تبریک می‌گویم. فولاد تیم شهر ماست و با اینکه دوست داشتیم در این بازی پیروز شویم اما نتوانستیم به این هدف‌مان برسیم و در سوی دیگر فولاد از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد و برنده شد.

وی با ابراز نارضایتی از نتایج استقلال خوزستان افزود: باید در بازی‌های آینده نتایج که در این ۴ هفته گرفته‌ایم جبران کنیم. نتایج تاکنون مطلوب نبوده اما مطمئناً بهتر خواهیم شد و به شرایط خوبی می‌رسیم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که آیا تذکری هم به بازیکنان و کادرفنی این تیم داده یا نه، اظهار داشت: بعداً صحبت‌های لازم را انجام خواهیم داد و اکنون باید به تیم روحیه بدهیم تا برای بازی آینده آماده شوند. بعد از تمام بازی‌ها دور هم جمع می‌شویم و با بازیکنان و کادرفنی صحبت می‌کنیم و برای‌مان فرقی نمی‌کند که چه نتیجه‌ای رقم خورده است. مطمئناً این بار هم با کادرفنی جلسه خواهیم داشت و صحبت‌های لازم را انجام می‌دهیم.

پورکیانی درباره درگیری عبدالله ویسی با ماموران نیروی انتظامی در پایان دربی خوزستان خاطرنشان کرد: ظاهراً پسر ویسی در بین تماشاگران نشسته بوده که در این بین الفاظ رکیکی نسبت به خانواده ایشان به زبان آمده بود و باعث به وجود آمدن درگیری شد. این درگیری مسئله خاصی هم نبوده و البته با ماموران نیروی انتظامی هم درگیری به وجود نیامده، بلکه آنها کار خودشان را انجام داده‌اند و موضوع را ختم به خیر کردند.

وی با بیان اینکه بهتر است به مسائل حاشیه‌ای پرداخته نشود به دیدار هفته آینده تیمش برابر ذوب‌آهن اشاره کرد و گفت: یکشنبه در ورزشگاه تختی اهواز میزبان ذوب‌آهن خواهیم بود و امیدواریم بتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان یادآور شد: بازی مقابل ذوب‌آهن سخت است، چراکه این فصل تیم‌ها بسیار نزدیک به هم هستند و فاصله زیادی بین تیم‌ها وجود ندارد. در بازی با ذوب‌آهن هر تیمی بتواند هوشیارانه‌تر کار و از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند برنده خواهد شد. باید به تیم ذوب‌آهن احترام بگذاریم که آنها تیم بسیار خوبی دارند و این فصل نیز یک مربی خوب بالای سر این تیم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.