سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌دانم درگیری میان صادقی و چه کسی رخ داده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، میرشاد ماجدی بعد از برتری ۳ بر ۲ استقلال مقابل سایپا اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم. استقلال عملکرد خوبی داشت و با شایستگی پیروز شد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود امیرحسین صادقی با یکی از اقوام قلعه‌نویی درگیر شده تاکید کرد: دقیقا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. گوشی همراه صادقی هم خاموش است و نتوانستم از او ماجرا را بپرسم. زمانی که برای مصاحبه مطبوعاتی می‌آمدیم او را دیدم و صدایش کردم اما عصبانی بود و پاسخی نداد.

ماجدی ادامه داد: بعد از آن شنیدم که در جایگاه ویژه درگیری شده است. نمی‌دانم صادقی با چه کسی درگیر شده و من در آنجا نبودم که بدانم بر سر چه موضوعی درگیری پیش آمده است.

وی درباره اینکه موضوع درگیری مصدومیت صادقی و اینکه او این موضوع را به باشگاه اعلام نکرده بوده است یادآور شد: صادقی بعد از اینکه با استقلال قرارداد بست اعلام کرد که مصدوم هستم با این حال من آنجا نبودم که بدانم علت بحث و درگیری چه بوده است.

سرپرست تیم استقلال درباره اختلافات میان بازیکنان و مربیان در فوتبال خاطرنشان کرد: حلقه گم شده فوتبال ما معرفت و اخلاق است و ما باید تلاش کنیم تا بازیکنان و مربیان دل‌هایشان به هم نزدیک شود و اخلاق در فوتبال ما رعایت شود.

وی درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه‌های ایرانی نه تنها پولی از اسپانسرهای لباس خود نمی‌گیرند بلکه پول هم به آنها می‌دهند، یادآور شد: ما طبق قراردادی که داریم لباس‌های خود را رایگان دریافت می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.