رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پنجشنبه هفته جاری برای تمدید قرارداد با کارلوس کی‌روش مذاکره خواهم کرد.
علی کفاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت قرارداد با سرمربی تیم ملی عنوان کرد: همانطور که پیش از این اعلام کرده بودم، پنجشنبه در تهران برای عقد قرارداد مذاکره خواهیم کرد و زمان این قرارداد هم تا زمان جام جهانی ۲۰۱۸ است که البته صعود ایران به جام جهانی هم در آن موثر است.

وی در مورد بحث بندهای قرارداد کی‌روش یادآور شد: هیچ بندی در این قرارداد نیست که بر سر آن مشکلی وجود داشته باشد.

کفاشیان که برای شرکت در اجلاس کمیته اصلاح ساختار راهی مالزی شده در این مورد تصریح کرد: در این نشست درباره آئین نامه‌ها و مقررات بحث خواهیم کرد و مدت دو روز جلسه خواهیم داشت. اعصای این کمیته از کشورهایی چون فیلیپین، هندوستان و اندونزی هستند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره دیدارهای تدارکاتی تیم ملی خاطرنشان کرد: فعلا همان بازی با کره جنوبی است و منتظر پاسخ عربستان هستیم چرا که بازی با تیم‌های عربی را پیش‌رو خواهیم داشت. ضمن اینکه برنامه اردوی اروپا تیم ملی هم با برنامه‌ریزی کی‌روش مشخص خواهد شد.

وی درباره برند پیراهن تیم ملی در جام ملت‌های آسیا یادآور شد: تا پایان جام ملت‌ها با آل اشپورت قرارداد داریم و برند البسه تیم ملی تغییر نخواهد کرد. بعد از جام ملت‌ها هم باید دید پیشنهاد دیگری برایمان وجود دارد یا نه.

کفاشیان درباره بحث حق پخش تاکید کرد: همانطور که مشخص شد مطالبه حق پخش از سوی باشگاه‌ها جدی است و ما هم به مصوبه باشگاه‌ها در این زمینه پایبندیم و بعد از دوم شهریور مطابق خواست آنها رفتار خواهد شد.

وی درباره اینکه مکاتبه جدید با صدا و سیما انجام شده، به تسنیم گفت: باشگاه‌ها تصمیم خود را در قالب نامه برای ریاست سازمان صدا و سیما ارسال کردند و باید دید پاسخ چه خواهد بود اما در مطالبه حق پخش پیگیر هستیم و بحث دوم شهریور هم برای ما جدی است و اگر تا این تاریخ توافقی حاصل نشود اجازه ورود دوربین‌ها را به ورزشگاه‌ها نخواهیم داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.