مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: بازیکنان نفت مسجد سلیمان آنقدر خود را روی زمین انداختند که روی عرب‌ها را سفید کردند!
ابراهیم ثنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تساوی دو تیم پیکان و نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: بازی خوبی بود اگر در همان ۲ دقیقه ابتدایی موقعیتی که به دست آوردیم را بازیکنان تبدیل به گل می‌کردند هم اکنون شرایط فرق می‌کرد و شاید ما با پیروزی زمین را ترک کرده بودیم.

وی ادامه داد: به هر حال روز به روز بهتر خواهیم شد و امیدوارم که در ادامه هم بازی‌های زیبا و هم نتیجه خوب کسب کنیم. من از تیم راضی هستم و بازی‌‌های خوبی انجام می‌دهند.

مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد اینکه آیا به ابراهیم‌زاده اولتیماتوم داده است که تا هفته ششم ۸ امتیاز کسب کند خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان چنین صحبتی انجام ندادند و هیچ اولتیماتومی هم در کار نبوده است. تیم خوب بازی می‌کند و از عملکرد کادر فنی هم راضی هستم. دلیلی ندارد که بخواهم چنین صحبتی انجام بدهم.

ثنایی با اشاره به زمین خوردن متعدد بازیکن نفت مسجد سلیمان یادآور شد: بازیکنان نفت روی عرب‌ها را سفید کردند! آنقدر خود را روی زمین می‌انداختند که بازی از تب و تاب می‌‌افتاد. جالب اینجا بود که بازیکن روی زمین  افتاده بود اما هنگامی که برانکارد وارد زمین شد بلند شد و بازی را ادامه داد، اگر واقعا او مصدوم است باید به بیرون انتقال داده می‌شد.

مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد اینکه بین میلاد نوری و محمد نصرتی در هفته گذشته درگیری به وجود آمده و آیا حضور نوری در جایگاه به علت همین درگیری بوده، تصریح کرد: خیر، نوری مصدوم بود و به همین دلیل در لیست ۱۸ نفره قرار نگرفت. در اتفاق هفته گذشته هم به هر حال نصرتی برادر بزرگتر اوست و به او تذکری داده و مشکل خاصی وجود نداشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.