رئیس فدراسیون فوتبال از امضای تفاهم‌نامه با فدراسیون فوتبال ژاپن ابراز خوشحالی کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی کفاشیان پس از امضای تفاهم‌نامه با هاینیا داینی، رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن اظهار داشت: ابتدا از تمام اصحاب رسانه تشکر می‌کنم که به این جلسه آمدند. پس از امضای این تفاهم‌نامه قرار شد ما در رشته‌های فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی، بانوان و آقایان و همچنین در بحث آموزش با فدراسیون فوتبال ژاپن همکاری کرده و بتوانیم از تجربیات آنها استفاده کنیم. مسلماً این تفاهم‌نامه می‌تواند فوتبال ما را توسعه بدهد.

وی ادامه داد: خوشحالم با کشور ژاپن که یکی از قدرت‌های آسیاست، تفاهم‌نامه امضا کردیم و ارتباط گرفتیم. امیدوارم در آینده همکاری‌های بیشتری داشته باشیم. به موجب این تفاهم‌نامه قرار شد تا همکاری‌های دو کشور ایران و ژاپن در عرصه فوتبال متقابل باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص چگونگی همکاری بین فدراسیون‌های فوتبال ایران و ژاپن اظهار داشت: همانطور که می‌دانید تیم نوجوانان ما چند روزی در ژاپن حضور داشت و صبح امروز به تهران بازگشت. قرار است در خصوص بازی تیم‌های بزرگسالان ایران و ژاپن نیز تصمیم‌گیری شود. البته ما این پیشنهاد را ارائه کردیم و با موافقت طرف ژاپنی مواجه شد. فقط باید تاریخ برگزاری مسابقه دوستانه را سرمربیان دو تیم تعیین کنند و به تفاهم برسند.

کفاشیان در خاتمه تصریح کرد: در ضمن در بخش آموزشی هم کارهای خوبی بین دو کشور صورت می‌پذیرد. ما این آمادگی را داریم تا از تجربیات ژاپنی‌ها استفاده کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.