مدافع آبی‌پوشان لندنی به حریفان این تیم هشدار داد مهاجم ساحل‌عاجی چلسی همانند گذشته خطرناک و آماده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان تری با تمجید از دیدیه دروگبای ۳۶ ساله که به تازگی با قراردادی یک ساله به جمع آبی‌پوشان لندنی بازگشت، به سایت رسمی این باشگاه گفت: دیدیه هنوز همان دیدیه سابق است. بازی مقابل او در تمرینات همچنان کابوسی برای ما (مدافعان) به شمار می‌رود. دروگبا هنوز هم به لحاظ فیزیکی قدرتمند، سریع و چالاک است. حضور او  در چلسی مهم است چون  با ذهنیت کسب قهرمانی به تیم ملحق شده و می‌تواند تجربیات خود را به بازیکنان جوان چلسی از جمله  کورت زوما انتقال دهد.

مدافع چلسی تصریح کرد: اینکه بازیکنانی همچون لمپارد و کول را در پیراهن تیم‌های دیگری ببینی عادی نیست ولی به هر حال باشگاه چلسی در حال تحول است و روزی همه ما از این تیم جدا خواهیم شد. حالا نوبت بازیکنان جدید چلسی است تا قهرمانی‌های این تیم را تکرار و هواداران و مالک باشگاه را خوشحال کنند.

اشلی کول در نقل‌و‌انتقالات تابستانی به رم ایتالیا پیوست و فرانک لمپارد پس از ۱۳ سال استمفوردبریج را ترک کرد و به نیویورک‌سیتی آمریکا ملحق شد. لمپارد البته با قراردادی ۶ ماهه به طور قرضی به منچسترسیتی پیوست تا شانس بازی مقابل تیم پیشینش در نیم‌فصل اول را پیدا کند.

مدافع ۳۳ ساله آبی‌پوشان لندنی  عنوان کرد: اگر هوادار چلسی بودم حتماً تحت‌ تأثیر عملکرد بازیکنانی همچون دیه‌گو کاستا، سسک فابرگاس، فیلیپه لوئیز و بازیکنانی همچون کورت قرار می‌گرفتم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.