مربی تیم فوتبال راه‌آهن خطاب به داور در مورد استیلی اظهار نظر عجیبی کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال راه‌آهن در هفته دوم لیگ برتر توانست مقابل نفت با نتیجه ۲ بر یک به برتری برسد و شاگردان حمید استیلی اولین سه امتیاز خود را در لیگ برتر کسب کردند. این دیدار در نیمه دوم با حواشی روبه‌رو بود:

*در جریان بازی علی لطیفی اکثرا کنار زمین ایستاده بود و نکاتی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد. او در صحنه‌هایی به شدت نسبت به داوری معترض بود.در این صحنه خطاب به داور گفت استیلی از این وضعیت دیوانه شده و روی نیمکت نشسته است.

*پس از اینکه امین منوچهری در دقایق پایانی توانست گل پیروزی‌بخش راه‌آهن را به ثمر برساند به سمت بازیکنان نفت رفت و به شدت خوشحالی کرد.

*زمانی که بازی به پایان رسیده بود چند تن از هواداران راه‌آهن در کنار زمین ایستادند تا با احمدرضا عابدزاده خوش و بش کنند هنگامی که مربی دروازه‌بانان راه‌آهن از زمین خارج می شد برای آنها دست داد و آنها هم به شدت عابدزاده را تشویق کردند.

*هنگامی که بازی به اتمام رسید مأموران حراست ابتدا از ورود تماشاگران به میکسدزون خودداری می‌کردند اما پس از چند دقیقه آنها وارد این قسمت شدند.

*پدر مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال نفت در این دیدار حاضر شده بود او که با عصا راه می رفت مسن‌ترین تماشاگر این دیدار لقب گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.