سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: از هواداران می‌خواهم به گونه‌ای تیم را حمایت و تشویق کنند که حریفان مقابل ملوان بترسند.
به گزارش خبرگزاری فارس، نصرت ایراندوست در نشست خبری پیش از بازی با صبا ابتدا روز خبرنگار را تبریک گفت: و همچنین درگذشت حسین معدنی مربی تیم‌ملی والیبال را تسلیت گفت.

وی در مورد شرایط بازی اظهار داشت: ما تدابیری اندیشیده‌ایم تا در راستای اهداف و خواسته‌های هواداران بازی کنیم. در بازی هفته گذشته در مقابل پدیده با وجود آنکه یک امتیاز گرفتیم اما اکثر هواداران خواستار بازی هجومی‌تری بودند. ما روز جمعه با تمام توان مقابل صبا بازی می‌کنیم زیرا مطمئنم حریف با وجود پیروزی هفته گذشته در انزلی بسته بازی خواهد کرد تا یک امتیاز بگیرد.

ایراندوست ادامه داد: بازی سراسر هجومی ارائه خواهیم کرد و تیم حریف را هم آنالیز کرده‌ایم. در بازی اول آنها خوب بازی کردند و بازیکنان و مربیان خوبی دارند.

وی ادامه داد: می‌دانیم هواداران ملوان در انزلی دوست دارند ما پیروز شویم و همه فکر و ذکرشان برد ملوان است ما هم قطعا برای کسب ۳ امتیاز بازی خواهیم کرد.

سرمربی ملوان با اشاره به قدمت این تیم گفت: وجود ملوان به هوادارانش است و نام ملوان مقدس است به همین خاطر هم من قراردادم را با این باشگاه سفید امضا کرده‌ام از هواداران هم می‌خواهم طوری تیم ما را حمایت کنند که حریفان مقابل ملوان بترسند.

در مشهد هرچند تعداد هواداران ما کم بود اما آنها آنقدر پرشور تیم را تشویق کردند که احساس تنهایی در مشهد نکردیم.

ایراندوست در مورد شرایط بدنی بازیکنانش گفت: شرایط بدنی بازیکنان خوب است و آنها ۹۰ دقیقه توانایی دویدن در میدان را دارند.

سرمربی ملوان در مورد اینکه چرا در بازی گذشته بازیکنان کم‌تجربه در ترکیب اصلی تیم قرار داده شدند و چرا در مورد رافخایی خوب صحبت نکرده است گفت: دوست دارم در مورد سوالات تاکتیکی در پایان مسابقه پاسخگو باشم در مورد رافخایی باید بگویم من این را گفتم که جلال با حضورش در میدان باعث شده مدافعان حریف نتوانند نفوذ کنند و به بازی‌سازی تیمشان کمک کنند اما این صحبت درست تعبیر نشد و به همین خاطر من هفته گذشته هیچ مصاحبه‌ای نکردم.

ایراندوست در مورد اینکه به ترکیب ایده‌آلش رسیده است یا نه گفت: با توجه به حریفان مختلفی که با آنها بازی داریم نیازمند تنوع تاکتیکی هشتیم. جو تیم بسیار صمیمی است و مشکلی هم نداریم.

وی در مورد اینکه چرا در بازی گذشته تعویض‌های کمی انجام داد گفت: بازیکنان ما خوب کار می‌کردند و من ترجیح دادم که به ترکیب تیم دست نزنم. ایراندوست در مورد شرایط زمین ورزشگاه تختی انزلی گفت: شرایط زمین خوب است و امیدوارم که از این بابت مشکلی نداشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.