سرمربی باواریایی‌‌ها تاکید کرد از رویکرد حریف تدارکاتی شاگردانش در اردوی پیش فصل آمریکا راضی نبوده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ بامداد امروز (پنج‌شنبه) در دیداری تدارکاتی در شهر پورتلند آمریکا به مصاف تیم ستارگان منتخب لیگ حرفه‌ای آمریکا (MLS) رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد.

باواریایی‌ها در شرایطی در این بازی باختند که در نیمه دوم آن بازیکنان تیم آل استار تکل‌‌ها و خطاهای خشنی روی شاگردان پپ گواردیولا انجام دادند، از جمله ۲ تکل خشنی که توسط اوسوالدو آلونسو و ویل جانسون به ترتیب روی پای ژردان شاقیری و باستین شواین‌اشتایگر صورت گرفت.

پپ گواردیولا که به نظر می‌رسد از رویکرد بازیکنان آل استارز ناراضی و عصبانی است، چندین بار در حال فریاد زدن بر سر کالب پورتر، سرمربی آل‌استارز مشاهده شد و همچنین در پایان بازی از دست دادن با وی خودداری کرد.

گواردیولا اما ادعا کرد با همتایش در تیم حریف دست نداده است چون او را ندیده است. وی در گفت‌وگو با نشریه یو‌اس‌اِی تودی آمریکای اظهار داشت: من او را ندیدم. ما تلاش کردیم که به قوانین بازی احترام بگذاریم و همچنین تلاش بازیکنانم را تحسین می‌کنم.

گواردیولا افزود: این وظیفه من نیست که نگران تکل‌های بازیکنان حریف باشم. این مسئولیت شخص دیگری است هرچند من بعید می‌دانم که او به مسئولیتش عمل کرده باشد.

پورتر هم در واکنش به اظهارات گواردیولا و اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد، عنوان کرد: این تنها بخش کوچکی از بازی بود و واقعاً هیچ دلیلی وجود ندارد که من بخواهم درباره‌اش حرفی بزنم. مربیان عصبانی می‌شوند. همان طور که گفتم این بازی آن قدر نکات مثبت داشت که بخواهیم درباره آنها حرف بزنیم ومن نمی‌خواهم جنجال بسازم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.