ماجرای کارت پایان خدمت سربازی، به یک دردسر بزرگ برای ۲۱ بازیکن بدل شده که در میان آنها،اسامی فوتبالیست های سرشناسی دیده می شود.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازيکناني مثل علي حمودي، بختيار رحماني، آرش افشين و حسين ماهيني. اما در همين رابطه براي دقايقي با بختيار رحماني همصحبت شديم. بختيار ابتدا راجع به عدم انتخابش به عنوان برترين فوتباليست فصل گذشته گفت: آندرانيک تيموريان اين عنوان را از آن خود کرد و به نظر من هم او بهترين فوتباليست ايران است چون حسابي به تيم ملي و باشگاه استقلال کمک کرد اما يک نکته مهم در اين ميان وجود دارد.

کاپيتان فولادخوزستان اضافه کرد: نکته مهم اينجاست که آندو يک سال خوب داشت نه صرفا يک فصل خوب به همراه استقلال. مي خواهم بگويم اگر قرار بر اين بود که عملکرد بازيکنان در قالب ليگ برتر دوره سيزدهم مدنظر باشد، قطعا آندو نمي توانست بهترين بازيکن بين تمام باشگاه ها باشد چون او در فصل گذشته، در ۷ يا ۸ مسابقه به خاطر مصدوميت غيبت داشت. درست در همان برهه اي که همگان مي گفتند عدم حضور آندو باعث تضعيف استقلال شده است. اما مسئولان برگزاري مراسم بهترين هاي ليگ قبلي، عملکرد آندو در ليگ را محاسبه نکردند بلکه احتمالا سال ۲۰۱۳ را براي مقايسه بازيکنان در نظر گرفته بودند. من هم اعتراضي ندارم چون فکر مي کنم رسيدن به جمع ۳ بازيکن برتر ليگ، افتخاري بسيار بزرگ است. شايد اگر خودم هم برنده جايزه بهترين بازيکن فصل مي شدم، جايزه ام را به آندرانيک تيموريان تقديم مي کردم و مي گفتم آندو! اين جايزه حق توست ولي در هر حال معتقدم مي شد طور ديگري تصميم گرفت.

بختيار در مورد علت غيبتش در مراسم بهترين ها اضافه کرد: وقتي فولاد براي بازي با تراکتورسازي راهي تبريز شده بود، من در اهواز به تمريناتم ادامه مي دادم که متاسفانه دچار يک مصدوميت بسيار سخت شدم. البته بايد دعا کنم که مصدوميتم، چندان حاد نباشد. زانويم در يک صحنه به شدت پيچيد اما اميدوارم مصدوميتم ربطي به پارگي رباط صليبي نداشته باشد چون ممکن است در اين صورت، يک فصل کامل را از دست بدهم.

از اين بازيکن در خصوص مشکل خدمت سربازي اش پرسيديم که اين طور پاسخ داد: هنوز تکليفم مشخص نشده است اما براي پايان دادن به تمام شايعات، به زودي تکليف پرونده ام را مشخص خواهم کرد. از مسئولان سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال هم خواسته ام تا هر چه سريع تر نسبت به مدارکي که در اختيارشان قرار داده ام، اتخاذ تصميم کنند. برخي مي گويند من بايد به ملوان بروم يا بايد راهي تراکتورسازي و حتي پادگان شوم اما ثابت مي کنم مدارک و اسنادم کاملا صحيح است و مي توانم در فولاد خوزستان بمان و فوتبالم را اين باشگاه ادامه دهم.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.