مدیر عامل باشگاه نفت مسجدسلیمان می‌گوید: این تیم می‌تواند در شهر خودش میزبان رقابت‌های لیگ برتر باشد.

محمدرضا نظری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره برگزاری بازی نفت مسجد سلیمان در شهر مسجد سلیمان اظهار کرد: سازمان لیگ به ما اعلام کرده می‌توانیم بازی‌هایمان را در شهر خودمان برگزار کنیم. ورزشگاه ما توانایی میزبانی بازی‌های لیگ برتر را دارد. انشاءالله هواداران هم کمک می‌کنند تا امنیت ورزشگاه برقرار شود.

وی افزود: در حال حاضر هتل دانشگاه مسجد سلیمان آماده پذیرایی از تیم‌هایی است که می‌خواهند به مسجد سلیمان بیایند. ما مشکلی در این زمینه نداریم.

نظری درباره بازی این تیم مقابل سایپا نیز گفت بازی محتاطانه‌ای انجام دادیم و در اواخر نیمه دوم نیز یک بازی هجومی را به نمایش گذاشتیم. درصدد هستیم تا با انجام بازی‌های متعادل در انتهای فصل در نیمه بالایی جدول قرار گیریم.

وی درباره برگزاری‌ برترین‌های لیگ سیزدهم نیز گفت: مراسم خوب و شکیلی برگزار شد اما نواقصی هم داشت که امیدواریم برای سال‌های بعد این نواقص برطرف شود. به طور مثال برای من جای سؤال است که چرا در بخش بانوان از هیچ بانویی تقدیر نشد. من معتقدم باید بخشی را به این مراسم اضافه کنیم تا از بانوان برتر تقدیر به عمل آید. امیدوارم مسئولان برگزار کننده نواقص را برطرف کنند تا شاهد مراسمی بهتر از این باشیم.
وی خاطرنشان کرد: انتخاب‌هایی که انجام شد عادلانه بود البته از ما برای این انتخاب‌ها نظرخواهی نشده بود اما معتقدم انتخاب حسین فرکی به عنوان بهترین مربی لیگ کاملاً شایسته و بجا بود.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.