مدافع هافبک استقلال می گوید تلاش تیمش این است که از ابتدای کار امتیازها را جمع کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، میلاد فخرالدینی درباره بازی برابر راه آهن گفت: بازی خوب و درعین حال سختی بود. یک گل زود هنگام خوردیم اما با تلاش و کوشش بازیکنان، توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم و در نهایت با به ثمر رساندن گل دوم توسط قاضی برنده این بازی شدیم.

وی درباره وضعیت تیم ادامه داد: ما هنوز به هماهنگی که مد نظر کادرفنی است نرسیده‌ایم اما با تمریناتی که انجام خواهیم داد حتما در هفته‌های آینده به یک هماهنگی بیشتر و یک تیم منسجم خواهیم رسید.
او درباره عملکرد خودش توضیح داد: من در اوج آمادگی نیستم اما لطف خداوند بود که توانستم بازی نسبتا خوبی انجام دهم. مطمئنا استقلال در آینده بازی‌های بهتری را به نمایش می گذارد.

فخرالدینی درباره بازی آینده برابر استقلال خوزستان به سایت باشگاه استقلال گفت: استقلال خوزستان تیم بسیار خوبی است. تیم جوانی دارند و بازی سختی را پیش‌رو داریم. ما باید تلاش کنیم از همین اول لیگ تمام امتیازها را جمع کنیم و امتیازی از دست ندهیم تا بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

وی درباره اینکه آیا از الان می توان قول قهرمانی داد یا خیر تصریح کرد: قول قهرمانی از الان زود است اما تلاش می‌کنیم تا هر دو جام را به دست آوریم.

مدافع هافبک آبی پوشان پایتخت در پایان خطاب به هواداران گفت: یکی از دلایل برد تیم استقلال برابر راه آهن تماشاگران این تیم بودند که به ورزشگاه تختی آمدند و استقلال را حمایت کردند. امیدوارم روز جمعه هم هواداران به ورزشگاه آزادی بیایند و تیم محبوب خود را تشویق کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.