بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید خیلی خوب است که سازمان لیگ مراسم برترین‌ها را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهدی مهدوی کیا قبل از مراسم تجلیل از برترین‌های لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری چنین مراسم‌هایی فوق‌العاده خوب است و می‌تواند به لیگ ما کمک کند. چنین مراسم‌هایی در سایر لیگ‌های دنیا هم برگزار می‌شود و ما باید از سازمان لیگ تشکر کنیم.

وی افزود: اینکه جوانان بدانند لیگ دیده می‌شود و برای آن‌ها انگیزه ایجاد می‌شود فوق العاده خوب است. در کل معتقدم امشب شاهد اتفاق خوبی خواهیم بود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظر شما بهترین مربی لیگ امسال چه کسی است گفت: من معتقدم حسین فرکی با فولاد خوب کار کرد و می‌تواند یکی از بهترین‌های لیگ سیزدهم باش.د البته برای انتخاب بازیکن کار سختی را پیش رو داریم چون بازیکنان خوب زیادی امسال در لیگ حضور داشتند.

مهدوی کیا در ادامه درباره خداحافظی علی کریمی از فوتبال نیز گفت: علی یکی از بهترین فوتبالیست‌های ایران بود و من هم بهترین پاس های گلم را به علی داده ام و نمی‌توانم آنها را فراموش کنم. در جایی گفته بودم امیدوارم یکی از فرزندان علی یک فوتبالیست بزرگ شود. تصمیم علی کریمی برای خداحافظی‌ کاملا شخصی اما مطمئنا او هم دوست داشت که با پیراهن پرسپولیس از دنیای فوتبال خداحافظی کند. اگر امشب از او هم تقدیر شود کار خوبی است زیرا او هم یکی از بهترین فوتبالیست‌های تیم ملی ایران بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.