رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در تمرین امروز این تیم حضور یافت.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی این تیم برای دیدار هفته دوم لیگ چهاردهم برابر استقلال خوزستان از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در زمین شماره دو آزادی آغاز شد.

*تمرین امروز آبی‌پوشان به دو قسمت تبدیل شده بود و بازیکنانی که در دیدار برابر راه‌آهن در ترکیب اصلی قرار داشتند تمرین سبکی انجام دادند و در بیشتر لحظات تمرین به بازی تنیس فوتبال مشغول شدند. سایر بازیکنان استقلال نیز زیر نظر دستیاران امیر قلعه‌نویی به کارهای تاکتیکی از جمله فوتبال درون تیمی پرداختند.

*امیر قلعه‌نویی که صبح امروز به دعوت مالک باشگاه نساجی مازندران به قائمشهر سفر کرده بود، با ۲۰ دقیقه تأخیر و با لباس شخصی در تمرین تیمش شرکت کرد.

*امید ابراهیمی و آندرانیک تیموریان غایبان تمرین امروز آبی‌پوشان بودند که ظاهرا تیموریان به دلیل شرکت در مراسم برترین‌های لیگ برتر سیزدهم از کادرفنی استقلال اجازه گرفته بود.

*کرار جاسم که در دیدار اول تیم استقلال برابر راه‌آهن موفق به گلزنی شده بود، از روحیه بالایی در تمرین برخوردار بود و با بیشتر هم تیمی‌هایش از جمله میلاد فخرالدینی شوخی می‌کرد.

*کامران صاحب‌پناه رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال به همراه منصور پورحیدری در تمرین امروز حضور پیدا کرد و همراه با میرشاد ماجدی، سرپرست آبی‌پوشان از رختکن زمین شماره ۲ آزادی بازدید کرد. قلعه‌نویی که متوجه حضور صاحب‌پناه در تمرین شده بود برای استقبال از او به سمتش رفت و دقایقی با رئیس هیئت مدیره آبی‌پوشان صحبت کرد.

*پژمان نوری در تمرین امروز استقلال فرزندش را همراه خود آورده بود و بازیکنان استقلال در دقایقی مشغول بازی با فرزند او بودند.

*خسرو حیدری و آرش برهانی با چند دقیقه تأخیر در تمرین استقلال حاضر شدند و برهانی هنگامی که خبرنگاران را دید به شوخی گفت: «در خبرتان می‌نویسید که برهانی با تأخیر به تمرین آمد».

*هواداران برخلاف روزهای گذشته اجازه حضور در تمرین امروز را داشتند و حدود ۴۰ نفر از این تمرین استقبال کرده بودند.

*مصدومیت حنیف عمران‌زاده و امیرحسین صادقی سوژه اصلی صحبت‌های هواداران بود و آنها نگران مصدومیت و غیبت دو مدافع میانی خود بودند.

*درگذشت حسین معدنی، مربی تیم ملی والیبال کشورمان و همچنین ناصر احمدپور، سردبیر پیشین رسانه‌های ورزشی نیز سوژه صحبت بازیکنان استقلال بود که برخی از آنها از درگذشت مربی تیم ملی والیبال متعجب بودند.

*طبق برنامه قرار است آبی‌پوشان ساعت ۱۱ صبح فردا (یکشنبه) در مجموعه انقلاب تمرین با وزنه انجام دهند و تمرین نوبت عصر این تیم نیز برای استراحت بازیکنان تعطیل است.

به گزارش تسنیم، استقلال در هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال روز جمعه در ورزشگاه آزادی میزبان استقلال خوزستان خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.