هواداران دو تیم استقلال و تراکتورسازی پیش از آغاز بازی درگیری لفظی با یکدیگر پیدا کردند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار فینال جام شهدا بین دو تیم استقلال و تراکتورسازی از ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه امشب در ورزشگاه تختی آغاز شده است.

حدود ۶ هزار هوادار در ورزشگاه حاضر شده‌اند که تقریبا ۱۵۰۰ نفر آنها را هواداران تراکتورسازی‌ تشکیل می‌دهند.

*پیش از آغاز بازی طرفداران دو تیم درگیری لفظی‌ با یکدیگر پیدا کردند. این موضوع در حالی بود که متاسفانه جایگاه خبرنگاران در ورزشگاه تختی بدون حفاظ است و این موضوع دردسرهایی را برای خبرنگاران اصحاب رسانه به وجود آورده بود. طرفداران استقلال در سمت راست خبرنگاران و هواداران تراکتورسازی در سمت چپ آنها حضور دارند و درگیری بین آنها صداهای دلخراشی را به وجود آورده است.

*هواداران تراکتورسازی برای حضور در جایگاه‌های خود مجبور هستند تا از بین استقلالی‌ها عبور کنند که همین مسئله هم باعث درگیری بین آنها شده است.

*هواداران تراکتورسازی عدد ۶ را نشان می‌دهند و بنری هم در ورزشگاه نصب کرده‌اند که به زبان ترکی نوشته «تراکتورسازی توفان آسیا».

*جواد خیابانی که دیدار دو تیم تراکتورسازی و پیکان را گزارش می‌کرد پیش از شروع بازی انتقادی نسبت به جایگاه گزارشگر انجام داد که همین مسئله باعث شد مسئولان برگزارکننده مسابقات جایگاه گزارشگر را تغییر دهند و صندلی کنار زمین تعبیه کردند.

*برخی از هواداران تراکتورسازی از پرسپولیس حمایت می‌کنند که این موضوع با اعتراض استقلالی‌ها روبه‌رو بود.

*همچون ۳ دیدار گذشته که در جام شهدا برگزار شد افراد زیادی در کنار زمین حضور یافته و بی‌نظمی دیده می‌شود.

*جام قهرمانی این تورنمنت که با رنگ مسی تیره است در کنار زمین قرار داده شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.