تیم فوتبال راه‌آهن در هفتمین دیدار دوستانه خود به مصاف تیم ملی جوانان خواهد رفت.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه راه‌آهن، تیم فوتبال راه آهن در راستای برنامه آماده سازی خود برای حضور در لیگ چهاردهم، به دلیل لغو بازی با تراکتورسازی و در خواست مسولان تیم شهرداری اردبیل برای برگزاری بازی مجدد، در ششمین دیدار تدارکاتی خود، ساعت۱۱:۳۰ چهارشنبه در ورزشگاه شهدای شهر نیر به مصاف تیم دسته اولی شهرداری اردبیل رفت.

نیمه نخست این دیدار با برتری ۲ بر یک بر راه آهن به پایان رسید. در دقیقه ۱۷ این نیمه عباس کندل برای شهرداری اردبیل موفق به گل زنی شد اما در دقیقه ۳۲رضا خالقی فر در یک حرکت ترکیبی با آبشک توانست کار را به تساوی بکشاند و ۲ دقیقه بعد نیز رضاییان از خروج دروازه بان شهرداری از درون دروازه نهایت بهره را برد و با یک شوت کات دار دروازه نماینده اردبیل در لیگ دسته اول فوتبال کشور را باز کرد اما این پایان کار نبود چون داور در دقیقه ۹۰ بازی یک پنالتی مشکوک را به سود تیم میزبان اعلام کرد تا جعفر جمیل با گل کردن پنالتی گل دوم تیمش را به ثمر رساند و این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر ۲ به پایان برسد.

تیم فوتبال راه آهن تا پیش از این بازی در ۵ دیدار تدارکاتی قبلی خود تیم های استقلال قزوین، استو آبیک قزوین، راهیان کرمانشاه، نیروی زمینی تهران و شهرداری اردبیل را شکست داده بود.

شاگردان حمید استیلی در راستای برنامه آماده سازی خود برای حضور در لیگ چهاردهم، پس از بازگشت از اردوی سرعین اردبیل، عصر شنبه در هفتمین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم فوتبال جوانان خواهد رفت. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.