هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در دیدار مقابل پیکان تکلی که زدم اخراج نداشت.
سامان نریمان‌جهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی تیمش مقابل پیکان و صعود به فینال جام شهدا عنوان کرد: بازی خوبی بود تیم ما در این مسابقه عملکرد خوبی ارائه کرد. در نیمه اول کاملاً برتر از حریف بودیم و در نیمه دوم هم این شرایط را دنبال کردیم اما با پنالتی که داور برای حریف گرفت بازی به تساوی کشیده شد که خدا را شکر توانستیم در ضربات پنالتی به پیروزی برسیم.

وی در مورد صحنه اخراجش عنوان کرد: فکر نمی‌کنم تکلی که زدم مستحق دریافت کارت قرمز بود. قبول دارم تکل من خشن بود اما بیشتر از کارت زرد نداشت. حریف در چند صحنه خطاهای خشنی انجام داد و بازیکنان این تیم پیراهن بازیکنان ما را می‌کشیدند اما داور به راحتی از کنار آن عبور می‌کرد. کلاً‌ در نیمه دوم درگیری‌های بازیکنان زیاد بود.

هافبک تراکتورسازی با تمجید از عملکرد هم‌تیمی‌هایش اظهار داشت: واقعاً عملکرد خوبی داشتیم در طول مسابقه قدرتمند ظاهر شدیم و در حمله و دفاع خوب بودیم. البته باز هم جای بهتر شدن داریم و زمان می‌برد تا بتوانیم به آمادگی کامل برسیم.

وی در مورد دیدار فردای تیمش مقابل استقلال در فینال جام شهدا خاطرنشان کرد: استقلال تیم بزرگی است و امسال تغییرات زیادی داشته است، با تمام وجود در این دیدار به میدان می‌رویم و امیدواریم به پیروزی برسیم، شرایطی داریم که از هر بازی فقط پیروزی می‌خواهیم و دست پر میدان را ترک کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.