مدافع جدید تیم فوتبال نفت تهران در تمرین امروز این تیم حاضر شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، پادوانی مدافع برزیلی و جدید تیم فوتبال نفت تهران که امروز به صورت رسمی به این باشگاه پیوست در تمرین امروز تیم فوتبال نفت تهران حاضر شد و مراسم معارفه این بازیکن برگزار شد.

در این مراسم بازیکنان تیم نفت تهران ضمن خوش‌آمدگویی به این مدافع برایش در مسابقات لیگ برتر آرزوی موفقیت کردند. همچنین پیراهن شماره ۲۰ نفت تهران به پادوانی رسید.

البته طبق نظر کادر فنی نفت تهران برای این مدافع برنامه‌ بدنسازی ۲۰ روزه در نظر گرفته شده تا این بازیکن هم به شرایط بدنی سایر بازیکنان برسد. به این ترتیب به احتمال فراوان پادوانی در دیدار مقابل پرسپولیس غایب خواهد بود.

این بازیکن از امروز به مدت ۱۰ روز به صورت اختصاصی تمرین خواهد کرد.

همچنین پادوانی فردا تست پزشکی خواهد داد تا آخرین وضعیت بدنی‌اش برای کادر فنی نفت تهران مشخص شود.

البته تیم فوتبال نفت تهران برای اتمام خرید بازیکنانش به دنبال یک مهاجم است تا با جذب این بازیکن پرونده نقل و انتقالات نفت تهران به صورت رسمی بسته شود.

خبر دیگر از نفت تهران اینکه بازیکنان این تیم فردا و ساعت ۱۸ و۳۰ در مجموع ورزشی کردان به دیدار نفت مسجدسلیمان خواهند رفت تا آخرین دیدار تدارکاتی شاگردان منصوریان قبل از شروع لیگ برتر برگزار شود.

تمرین امروز نفت تهران هم به کارهای سرعتی، حفظ توپ، مرور برنامه‌های تاکتیکی و کارهای قدرتی اختصاص یافت. همچنین شاگردان منصوریان در انتهای تمرین به شوت به دروازه پرداختند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.