سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ایران گفت: طی چند روز آینده سرپرست تیم ملی امید مشخص می‌شود.
رسول دانشجو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت تیم ملی امید گفت: تیم ملی امید در اردن حضور دارد و شب گذشته در یک دیدار دوستانه به مصاف تیم ملی این کشور رفت که دو تیم به تساوی دو بر دو رسیدند.

وی در ادامه عنوان کرد: در حال رایزنی هستیم تا دیدار دوم تیم ملی مقابل اردن را پخش زنده کنیم. یکی از شبکه‌های اردنی این بازی را پخش می‌کند و آنها به ما اجازه دادند این بازی را به صورت رایگان پخش کنیم. با شبکه ورزش صحبت می‌کنیم تا بازی به صورت زنده پخش شود. این دیدار ساعت ۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه برگزار می‌شود.

دانشجو افزود: در این اردو تمامی بازیکنان تیم ملی امید حضور داشتند، تنها سپاهان همکاری لازم را انجام نداد چرا که این تیم علی کریمی را در اختیار تیم ملی نگذاشت. هادی آیت‌اللی امروز به مهدی تاج نامه‌ای نوشت تا از طریق سازمان لیگ برای حضور بازیکنان تعاملات مناسب انجام شود تا در اردوی بعدی تیم ملی امید در ارمنستان تمام بازیکنان حاضر شوند.

وی در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: قصد داریم طی چند روز آینده سرمربی تیم ملی امید را معرفی کنیم. هنوز گزینه خاصی مطرح نشده به دنبال فردی هستیم که بتواند کارهای تیم ملی را به طور کامل انجام دهد و در گرفتن مجوزهای خروج قوی عمل کند به محض اینکه حضور سرپرست قطعی شود این مسئله را اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

دانشجو در مورد وضعیت تیم ملی نوجوانان عنوان کرد: تیم ملی نوجوانان یازده مرداد به کشور ژاپن سفر می‌کند. فدراسیون ژاپن از ما دعوت کرده تا برای حضور در این کشور و دیدار مقابل تیم ملی نوجوانان ژاپن سفری به آنجا داشته باشیم. این برای اولین بار است که این اتفاق رقم می‌خورد با توجه به دوستی چند ساله‌ای که با کی‌مورو مربی تیم ملی ژاپن داشتم این اتفاق رقم خورد. از علی کفاشیان تشکر می‌کنیم که با این سفر موافقت کرد. اینجور بازی‌ها شأن تیم‌های پایه را بالا می‌برد، به طور مثال قرار است تیم ملی نوجوانان آبان‌ماه به ایران سفر کند که این مسئله هم می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

سرپرست کمیته جوانان با ارائه توضیحاتی در مورد عملکرد تیم ملی جوانان اظهار داشت: شاگردان علی دوستی قرار است اردویی را در چین برگزار کند، اواخر شهریورماه هم تورنمنتی چهارجانبه در کیش برگزار خواهد شد که ما به همراه کره، ژاپن و قطر در آن مسابقات حضور داریم.

وی در مورد وضعیت تیم ملی نونهالان گفت: نونهالان به همدان سفر می‌کنند و تا هفت مرداد در آنجا حضور دارند سپس دو روز اردوهای این تیم تعطیل می‌شود و بازیکنان نزد خانواده‌های خود بازمی‌گردند سپس از ۱۰ مرداد بار دیگر به همدان می‌روند تا در مسابقات انتخابی قهرمانی زیر ۱۴ سال آسیا حاضر شوند.

دانشجو در پایان تأکید کرد: در تلاش هستیم که با توجه به رابطه خوب کارلوس کی‌روش و نلو وینگادا از تجربیات سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ در تیم‌های پایه استفاده کنیم، موافقت‌های لازم برای انجام این کار صورت گرفته و قرار است با برگزاری جلسات مشترک از تجربیات کی‌روش بهره ببریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.