مربی استقلال با مثبت ارزیابی کردن اردوی تیمش در ترکیه می گوید کادرفنی این تیم از همین ابتدا به دنبال شناسایی نقاط قوت و ضعف آبی پوشان است.
جواد زرینچه در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آخرین وضعیت اردوی استقلال در استانبول ترکیه گفت: بازیکنان ما به خوبی در تمرینات حاضر می شوند و تلاش می کنند تا به لحاظ بدنی وضعیت مناسبی پیدا کنند. نظارت روی کار بدنسازی آنها توسط اقای حاج قاسم انجام می شود و جمشیدیان و کریمیان که دیرتر از سایرین به تیم اضافه شدند، تمرینات جداگانه ای هم اضافه بر تمرینات گروهی انجام می دهند تا همه بازیکنان در سطح مطلوبی از آمادگی جسمانی قرار بگیرند. همه چیز در اردوی استقلال مثبت است و به آنچه که می خواستیم در این اردو نزدیک شدیم. ما یک بازی تدارکاتی را هم پشت سر گذاشتیم که عملکرد بازیکنانمان در آن خیلی امیدوار کننده بود.

او اضافه کرد: ما در بازی با بورسا اسپور شکست خوردیم اما عملکرد بازیکنان مورد قبول کادرفنی بود و من مطئنم که امسال شاهد نتایج خوب و درخشانی از استقلال خواهیم بود. یکی از مزیت های اردو این است که بازیکنان به طور کامل در اختیار کادرفنی هستند و به همین دلیل کادرفنی می تواند زمان زیادی روی آنها کار کند. آقای قلعه نویی از فرصت پیش‌رو به خوبی استفاده کرده‌اند و ما فیلم بازی با بورسا اسپور را پس از آنالیز کامل به بازیکنان نشان دادیم و از همین ابتدا به دنبال این هستیم که نقاط ضعف و قدرت تیم را شناسایی کنیم.

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که وضعیت نفراتی تیمش را چطور ارزیابی می کند، بیان کرد: ملی پوشان اگر به تیم اضافه شوند، وضعیتمان خیلی بهتر می شود به شکلی کامل تر می توانیم کار کنیم. ما نفرات خوبی را جذب کرده این و با اضافه شدن ملی پوشان جنسمان جور می شود و با دلگرمی بیشتری کار را ادامه می دهیم.

او در پاسخ به این سوال که بازی تیمش و تیم الجزایری را چطور ارزیابی می کند، اظهار کرد: پیش از حضور ما در ترکیه آقای قلعه نویی دو دیدار تدارکاتی را در نظر گرفته بودند که یکی از آنها را پشت سر گذاشته ایم و یک بازی هم با تیم قهرمان الجزایر داریم. این تیم ظاهرا فصل گذشته هم قهرمان الجزایر شده و خودتان هم دیدید که تیم ملی این کشور چقدر عملکرد خیره کننده ای در جام جهانی داشت و این گواه از قدرتمند بودن فوتبال این کشور است. سبک تیم های الجزایری خیلی به تیم های فرانسوی نزدیک است و از این جهت ما یک بازی خوب و قدرتمندانه را می توانیم برابر آنها ارائه دهیم.

زرینچه در پایان ادامه داد: ما در بازی های تدارکاتی به نتایج کاری نداریم و با توجه به تغییرات نسبتا زیادی که در تیم داشتیم در بازی های تدارکاتی به دنبال رسیدن به اهداف تاکتیکی خودمان هستیم. ما با وجود امکانات مناسبی که در اختیار داریم در تلاشیم پیش از فصل تیم را به آمادگی خوبی برسانیم و آقای قلعه نویی در تلاش هستند تا اگر ممکن باشد یک بازی تدارکاتی دیگر هم در ترکیه داشته باشیم. استقلال در حال آماده سازی خودش برای رقابت های لیگ برتر است و با توجه به خواسته هواداران ما موظفیم تیم خوبی را آماده کنیم و به مسابقات بفرستیم.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.