ترکیب استقلال در فصل آینده دیدنی خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلالی‌ها كه بازیكنان جدیدی را جذب كرده‌اند، تغییرات قابل توجهی در تركیب فصل آینده خود خواهند داشت. البته مدیران و كادر فنی این تیم سعی كرده‌اند بازیكنان اصلی را در تیم حفظ كنند و قدرت نیمكت خود را بالا ببرند، اما با این حال بازیكنانی جذب استقلال شده‌اند كه بعید است كادر فنی بتواند از كنار نام آن‌ها بگذرد.

امید ابراهیمی یكی از این نفرات است. او كه در یك سال گذشته توانسته نظر مثبت كارلوس كروش را هم جلب كند، یكی از خریدهای خوب استقلال در فصل نقل و انتقالات بوده. حالا بعید است كه قلعه‌نویی بتواند او را نیمكت نشین كند و ابراهیمی اگر مصدوم نشود، احتمالا از همان هفته اول داخل تركیب آبی‌پوشان خواهد بود.

اگر آندرانیك تیموریان در تیم بماند كه خط میانی استقلال بیمه خواهد شد اما در غیر این صورت باز هم بعید است كه استقلال در خط میانی به مشكل بخورد. استقلال در خط میانی یك هافبك بازیساز هم از تراكتورسازی خریده. مهدی كریمیان بازیكنی است كه می‌تواند در خط میانی استقلال كمك زیادی به قلعه‌نویی كند. البته اگر تیموریان بماند، شرایط فرق می‌كند و استقلال در خط میانی خیالی راحت خواهد داشت.

اضافه شدن جاسم كرار هم قدرت تهاجمی استقلال را بیش از گذشته خواهد كرد. البته این در شرایطی است كه كرار مثل دفعات قبلی كه در فوتبال ایران بود حاشیه‌سازی نكند و در خدمت تیم باشد. استقلال تغییراتی هم در خط دفاع خود خواهد داشت. میلاد فخرالدینی دفاع راستی كه در مس كرمان چهره شد و برای گذراندن خدمت سربازی به تراكتورسازی رفت، حالا در خدمت تیم قلعه‌نویی است. این بازیكن می‌تواند جای خالی پژمان منتظری را در دفاع راست استقلال پر كند چراكه پس از جدایی منتظری، قلعه‌نویی هیچ گاه خیالش بابت آن منطقه از زمین راحت نبوده است.

استقلال در چارچوب خود هم تغییر خواهد داشت. با جدایی مهدی رحمتی، دو دروازه بان جدید به استقلال پیوستند. محسن فروزان و داسیلوا دروازه‌بان‌هایی بودند كه با استقلال قرارداد بستند و حالا مشخص نیست كدامیك از آن‌ها فیكس خواهد بود. اما با توجه به روند تمرینات به نظر می‌رسد كه داسیلوا شانس بیشتری برای فیكس بودن در استقلال دارد. به طور كل استقلال در اكثر پست‌ها بازیكنان خوبی دارد كه این می تواند در طول فصل به قلعه‌نویی كمك كند تا به نوبت از بازیكنان خود استفاده كند و آن‌ها را برای روزهای حساس آخر فصل، سر حال نگه دارد.

سجاد شهباززاده

خسرو حیدری جاسم كرار پژمان نوری

امید ابراهیمی مهدی كریمیان

میلاد فخرالدینی   عمران زاده صادقی  بیك زاده

داسیلوا

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )