با توجه به برگزاری فینال جام جهانی، مراسم قرعه کشی لیگ برتر و نزدیک شدن به شب‌های احیا مسابقات روز دوشنبه ۲۳ تیر جام ستاره ها لغو و هر ۴ مسابقه ۲۴ تیرماه از ساعت ۲۱ الی ۱ بامداد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پژمان جمشیدی مدیر و موسس جام ستاره‌ها با اعلام این خبر افزود: طبق جدول برگزاری جام ستاره‌ها مقرر بود دوشنبه ۲۳ تیر ۲ مسابقه از ساعت ۲۲ الی ۲۴ برگزار گردد اما به دلیل تقارن با مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر و حضور اکثر مربیان و بازیکنان در این مراسم مسابقات در آن شب لغو خواهد شد.
وی افزود: با توجه به این که یکشنبه ۲۲ تیر فینال جام‌جهانی برگزار می‌شود و چهارشنبه هم تمامی مربیان و ورزشکاران در مراسم پرفیض شب‌های احیا شرکت خواهند کرد، با همفکری سرپرستان تیم‌ها و مسئولین کمیته‌های داوری و برگزاری تصمیم گرفتیم که هر ۴ مسابقه سه‌شنبه ۲۴ تیر برگزار شود. مسابقات نیمه نهایی و فینال طبق جدول قبلی ۳۱ تیر و ۴ مرداد برگزار خواهند شد.

جمشیدی همچنین گفت: در ۵ دوره گذشته که جام ستاره‌ها را برگزار کردیم این اولین باری است که تغییری در تقویم برگزاری اعمال می‌شود و آن هم به خاطر تقارن با جام‌جهانی و قرعه‌کشی لیگ امری اجتناب‌ناپذیر است.

تغییر جدول بازی ها به شرح زیر است :
سه شنبه ۲۴ تیر
ساعت ۲۱ : پیشکسوتان پرسپولیس – رینوزیت
ساعت ۲۱.۴۵ : پدر خوب – پاراگ
ساعت ۲۲.۳۰ : منتخبین ۹۸ فرانسه – پیشکسوتان استقلال
ساعت ۲۳.۳۰ : هنرمندان ستاره – موسیقی

۳۱ تیرماه مسابقات نیمه نهایی

۴ مرداد مسابقات رده بندی و فینال

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.