هافبک تهاجمی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: خوشحالم که بعد از مدت ها بلاتکلیفی، تکلیف تیم ما مشخص شد و امیدوارم در فصل جدید نتایج خوبی بگیریم.
بهادر عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت باشگاه راه‌آهن و واگذاری این باشگاه به حمید استیلی گفت: خوشحالم که بعد از این همه مصیبت تکلیف راه‌آهن مشخص شد و یکی پیدا شد که به وضعیت این باشگاه سروسامان بدهد. خوشبختانه آقای استیلی قدم برداشت و ما بازیکنان هم امیدواریم که پاسخ کار خیر استیلی را به خوبی بدهیم و نتایج خوبی در لیگ برتر بگیریم.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر استیلی نتایج ضعیفی در راه‌آهن بگیرد آیا او حکم به اخراج خودش خواهد داد، تأکید کرد: مطمئن باشید که در فصل جدید نتایج خوبی می‌گیریم و این اتفاقات رخ نمی‌دهد. باشگاه راه‌آهن طی سال‌های گذشته حتی در بدترین وضعیت هم دست به تغییر سرمربی نزده و همیشه از کادر فنی این تیم حمایت لازم صورت گرفته است. تیم ما بازیکنان خوبی دارد و می‌خواهیم امسال بر خلاف سال گذشته نتایج خوبی بگیریم.

عبدی در مورد شرایط خود خاطر نشان کرد: از روز یکشنبه با تیم تمرین کردم و امیدوارم خیلی زود به آمادگی کامل برسم. من چند پیشنهاد خوب داشتم ولی از همان اول هم گفتم که اولویتم راه‌آهن است. یک سال دیگر با باشگاه راه‌آهن قرارداد دارم و خوشحالم که بالاخره تکلیف باشگاه مشخص شد تا همچنان در این تیم بمانم. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.