سرمربی تیم ملی آلمان اعتراف کرد که مردانش پیروزی نفسگیری را برابر تیم ملی آمریکا کسب کردند اما لایق آن بوده‌اند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان پس از پیروزی یک بر صفر ژرمن‌ها برابر آمریکا در آخرین دور از بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ به یورگن کلینزمن، همتا و هموطن خود در نیمکت آمریکا که زمانی با او به طور مشترک هدایت تیم ملی آلمان را برعهده داشت، تبریک گفت.

لو اظهار داشت: می‌دانستم که بازی سختی را در پیش داریم و همینطور هم شد. آمریکا در لاک دفاعی فرو رفته بود و منظم بازی می‌کرد اما باید بگویم که این آلمان بود که بر بازی تسلط داشت و آمریکا را در خلق موقعیت گلزنی ناکام گذاشت. خط میانی تیم ما مقابل آمریکا فوق‌العاده کار کرد. شواین‌اشتایگر، کروس و لام کارشان را به  نحو احسن انجام دادند. آنها مدام در حال حرکت بودند و هرگز متوقف نشدند.

سرمربی ژرمن‌ها افزود: از این بعد و در مرحله یک هشتم نهایی همه بازی‌ها، حکم مرگ و زندگی را دارند. اگر نبرید باید به خانه برگردید.

لو اعتراف کرد که تا پایان بازی از نتیجه دیگر دیدار گروه G که میان تیم‌های پرتغال و غنا برگزار و با پیروزی ۲ بر یک یاران کریستیانو رونالدو خاتمه یافت، خبر نداشته است.

وی عنوان کرد: در پایان بازی از یورگن نتیجه دیگر بازی گروه را پرسیدم، چون خبری از آن نداشتم. او گفت که آمریکا هم صعود کرده است و من هم به او تبریک گفتم. صعود از این گروه برای آمریکا کار آسانی نبود. همه فکر می‌کردند این پرتغال است که به مرحله بعد صعود می‌کند. باید بگویم که آمریکا حریف سرسختی بود و لیاقت صعود به مرحله بعد را داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.