رئیس سازمان لیگ گفت:سقف قرارداد نداریم یک بازیکن هر مقداری می‌تواند دریافت کند. یک سال سقف قرارداد اجرا شد اما رواج دروغ‌گویی شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی تاج در مورد قرارداد مهدی رحمتی با پیکان که می‌گویند مبلغش بالاست اظهار داشت: قراردادها روند خوبی را طی می‌کند و تغییری داشته است. سقف قرارداد نداریم یک بازیکن هر مقداری می‌تواند دریافت کند. یک سال سقف قرارداد اجرا شد اما رواج دروغ‌گویی شد اما امسال قرار است بودجه اعلامی باشگاه‌ها به سازمان لیگ اعلام شود. ۳ باشگاه بالای ۱۵ میلیارد اعلام کردند و همین پیکان هم چیزی حدود ۱۴ میلیارد اعلام کرد.

وی ادامه داد: اعتقاد داریم که قرارداد تحویلی و پول داده شده باید اعلام شود اگر پول تحویل داده شده با قرارداد متفاوت باشد تحلف است و باید اعلام شود. این مسئله مورد بررسی قرار می‌گیرد و به همین دلیل معتقدم که باید پول دریافتی رحمتی و قراردادش یکی باشد.

رئیس سازمکان لیگ در خصوص برنامه‌ریزی مسابقات تصریح کرد: امسال سازمان لیگ تاریخ لیگ را به موقع به پایان رساند. از ۳۲  کشور یک ماه زودتر لیگ را به پایان رساندیم و حاصل این موضوع هم این شد که در بازی با نیجریه بازیکنان ۱۱ کیلومتر دویدند. سازمان لیگ امسال لیگ را جوان کرده است و چاره‌اندیشی کردند و فکر می‌کنم میزان دوندگی بیشتر شود. خوشحالم که لیگ را پارسال به موقع تمام کردیم و کی‌روش به خوبی از بازیکنان استفاده کرد.

تاج در مورد صحبت‌های گرشاسبی خاطرنشان کرد: جمع هزینه‌های فوتبال که در عرف اعلام شده است معقول است. سهمیه ژاپن و ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۳+۱ شده است. اگر جمع هزینه همه باشگاه‌ها را حساب کنیم ۲۵۱ میلیارد می‌شود و نسبت به عملکرد عدد قابل قبولی است اعتقاد داریم که قراردادها اعلام شود. خوشبختانه همکاری خوبی بین وزارت و فدراسیون است که شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.