پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به غیر از حمید استیلی و محمد زادمهر سایر اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تا به حال توپ فوتبال را ندیده‌اند.
مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اعلام اسامی هیأت‌مدیره جدید باشگاه پرسپولیس(حمید استیلی، محمد زادمهر، مصطفی سلیمی، حمیدرضا سیاسی، حسین کاظم‌پور، علی‌اصغر مونسان و مهدی خواجه‌وند) گفت: از بین تمامی افرادی که نام بردید به غیر از محمد زادمهر و حمید استیلی سایر افراد تا به حال ضربه‌ای به توپ فوتبال نزده‌اند. باز جای شکر باقی است که از دو بازیکن سابق پرسپولیس در هیأت مدیره استفاده شده است. افرادی مثل محمد دادکان، حسین کلانی و... نیز توانایی حضور در هیأت‌مدیره را داشتند.

وی در مورد اینکه خادم اعلام کرده هیأت مدیره جدید پرسپولیس هیأت‌مدیره حرف‌گوش‌نکن‌ها است، خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم این مسئله درست باشد. وزارت ورزش افرادی را انتخاب نمی‌کند که به ضررش باشد. حداقل از این هفت نفر ۶ نفر با سیاست‌های وزارت ورزش هماهنگی دارند. بدون شک آنها افرادی را انتخاب می‌کنند که حرفشان را گوش بدهند.

فنونی‌زاده در مورد اینکه آیا با انتخاب هیأت‌مدیره جدید پرسپولیس بحث خصوصی‌سازی منتفی خواهدشد، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم همین‌طور باشد در این شرایط هیچکسی قبول نمی‌کند با این مقدار بدهی باشگاه را در اختیار بگیرد و اصلاً‌ کسی جرأت این کار را ندارد مگر اینکه خود وزارت ورزش اسپانسری را انتخاب کند تا بتواند هزینه‌های باشگاه را تأمین کند، در غیر این صورت شرایط خصوصی‌سازی وجود ندارد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد عدم حضور علی پروین در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: اصلاً از همان ابتدا بحث ورود علی پروین به مدیرعاملی پرسپولیس اشتباه بود. پروین دوست دارد در مستطیل سبز حضور داشته باشد و اصلاً‌ در این امر نمی‌تواند به آن اندازه که در مستطیل سبز تأثیرگذاری دارد خوب عمل کند. به نظر من پروین را باید در کنار کادر فنی و بالاسر آنها به عنوان مدیر فنی مورد استفاده قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: پروین در این مدت از شهرت و محبوبیت خود برای موفقیت پرسپولیس خرج کرد و مورد استفاده قرار گرفت. متأسفانه خیلی‌ها مثل محمد نوری و مهرداد پولادی که اصلاً عددی نیستند به علی پروین خرده گرفتند. تمام بازیکنان دهه شصت در خدمت علی پروین هستند و او بزرگ‌تر از این حرف‌ها است. جا دارد در پایان از محمد رویانیان که سال قبل زحمات زیادی کشید تشکر کنیم. همچنین از امیررضا خادم می‌خواهم به عنوان یک چهره ورزشی هوای پرسپولیس و استقلال را بیشتر داشته باشد و به این دو تیم کمک کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.