سرمربی تیم فوتبال پدیده از بین ۳ گزینه‌ نهایی این باشگاه تا روز دوشنبه معرفی خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پدیده که توانست با قرار گرفتن در رده اول گروه دوم لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کند، به دنبال انتخاب سرمربی خود است.

مسئولان این باشگاه با سه گزینه نهایی خود یعنی خداداد عزیزی، اکبر میثاقیان و علیرضا مرزبان صحبت‌هایی را انجام دادند و از این سه گزینه برنامه گرفتند. قرار است تا روز دوشنبه ۸ اردیبهشت سرمربی این تیم معرفی شود.

جواد وطن‌خواه مدیرعامل پدیده با اعلام این خبر و اینکه وضعیت گزینه‌های پیشین این باشگاه از جمله گل‌محمدی، ابراهیم‌زاده و کاظمی به کجا کشیده شده،‌ به فارس گفت: من شماره یحیی گل‌محمدی را می‌خواستم که به من گفتند او به خارج از کشور سفر کرده و بعد هم دیگر صحبتی با او نداشتیم. با ابراهیم‌زاده هم تماسی داشتیم که گفت فعلا وضعیتش مشخص نیست و دیگر با او صحبتی نداشتیم. در مورد فرهاد کاظمی هم باید بگویم با او صحبت کردیم و اعلام کرد که من هستم و هر موقع با سایر گزینه‌ها به نتیجه نرسیدید، مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: ما با سه گزینه در حال مذاکره هستیم و هر روز تا ساعت ۱۲ شب جلسه برگزار می‌کنیم. تلاش می‌کنیم تا روز دوشنبه این موضوع را نهایی کنیم و تیم را برای فصل آینده آماده کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.