مهاجم استقلال گفت:‌ با وضعیتی که وجود دارد برای فصل آینده در استقلال نخواهم ماند.
به گزارش خبرگزاری فارس، محمد قاضی پس از برتری ۳ بر یک استقلال مقابل الریان قطر در بازی پایانی فصل آبی‌پوشان در جمع خبرنگاران گفت:‌ بازی خوب و تاکیتکی را امشب به نمایش گذاشتیم اما امتیازات مفتی را که در لیگ قهرمانان از دست دادیم و به خصوص در دو بازی که در تهران میزبان بودیم، کارمان را خراب کرد.

وی در مورد مطالبات این فصل خود گفت: صحبت‌هایی را انجام دادیم اما متأسفانه هنوز پولی دریافت نکرده‌ایم و باید ببینیم باشگاه چطور عمل می‌کند.

قاضی در خصوص اظهارنظر شکری، معاون حقوقی پرسپولیس مبنی بر اینکه مهاجم استقلال از باشگاه پرسپولیس شکایت نکرده است، گفت: شکری را نمی‌شناسم. من کاری با شخص ندارم و از باشگاه شکایت کرده‌ام، یک فصل ورزشی هم به آنها فرصت داده‌ام که متأسفانه باز هم به خواسته‌هایم نرسیدم.

مهاجم استقلال در مورد اینکه صبح امروز در سازمان لیگ مشاهده شده بود، گفت: قرار بود با فتح‌الله‌زاده نزد آقای تاج برویم که او نیامد و هرچقدر هم با تلفن همراهش تماس گرفتم خاموش بود.

وی ادامه داد: فصل تمام شد و متأسفانه کشاکش بین وزارت ورزش و باشگاه و اینکه تیم برای کجاست، خیلی فشار بر ما آورد با این حال همه چیز بستگی به اتفاقاتی دارد که در آینده رخ خواهد داد.

مهاجم استقلال در مورد اینکه فصل آینده در این تیم خواهد ماند یا خیر، گفت: با این وضع نمی‌مانم البته پیشنهاداتی هم دارم اما زود است که در خصوص آنها بخواهم صحبت کنم و یا تصمیمی بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.