نیمه نخست دیدار استقلال و الریان با تساوی بدون گل به پایان رسید.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نیمه نخست دیدار استقلال و الریان با تساوی بدون گل به پایان رسید.
آبی پوشان در این دیدار از ترکیبی جوان و جدید استفاده کردند و به همین دلیل در اکثر دقایق نیمه نخست از هماهنگی خوبی برخوردار نبودند.
نخستین فرصت این دیدار را الریانی ها بدست آوردند. شوت سنگین احمد علاءالدین درون محوطه جریمه استقلال را سیدحسین حسینی در دقیقه پنجم با واکنشی خوب دفع کرد.
در ادامه این دیدار آبی پوشان در دقیقه ۱۷ می توانستند دروازه الریان را باز کنند. ارسال یک ضربه کاشته از سوی مبعلی با اشتباه دروازه بان الریان همراه شد و این توپ می رفت وارد دروازه شود که ضربه نه چندان خوب قاضی راهی اوت شد.
در ادامه نیمه نخست باز هم آبی‌پوشان روی یک ارسال صاحب موقعیت شدند و این بار مهرداد اولادی در دقیقه ۲۴ با ضربه سر توپ ارسالی مبعلی را به سمت دروازه زد که توپ او با اختلافی اندک راهی اوت شد.

در دقیقه ۲۶ این دیدار بود که داور مالزیایی این دیدار به دلیل خطای صورت گرفته روی محمد قاضی خطای پنالتی به سود آبی پوشان اعلام کرد که این ضربه را برهانی در دقیقه ۲۸ با ضربه ای نه چندان خوب از دست داد. شوت او را دروازه بان الریان به خوبی دفع کرد. پس از این فرصت آبی پوشان در دقیقه ۳۳ می توانستند به یک گل برسند. ارسال مواج مبعلی با ضربه سر ناقص برهانی همراه شد و باز هم این الحجری، دروازه بان الریان بود که با واکنشی مناسب مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد.

در ادامه بازهم ارسال خطرناک ایمان مبعلی می توانست دروازه الریان را باز کند اما واکنش دیدنی دروازه بان تیم مهمان مانع از این اتفاق شد. ارسال دیدنی مبعلی در دقیقه ۳۹ با ضربه سر خوب عمران زاده همراه شد و دروازه بان الریان با واکنشی دیدنی نگذاشت تا این توپ به گل تبدیل شود.

در این نیمه محمد قاضی از استقلال با کارت زرد داور جریمه شد.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، جی‌لوید ساموئل، حنیف عمران‌زاده، پژمان نوری، آرش برهانی، محمد قاضی، قاسم قموشی، احمد نعمت‌الله، ایمان مبعلی، ایمان باصفا و مهرداد اولادی (بوبکر کبه ۴۴).

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.