سرمربی جدید تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: برای کمک به ملوان و نجات این تیم از بحران وارد گود شدم.
نصرت ایراندوست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضورش در تیم ملوان گفت: در وهله اول باید از هواداران تشکر کنم که همواره این تیم را حمایت کرده‌اند. هواداران ملوان می‌دانند که این باشگاه مهم‌تر از افراد است و دوستداران ملوان همواره نام باشگاه برایشان مهم بوده نه من و نه هیچ کس دیگر مهمتر از باشگاه نیستیم. البته آنها فصل گذشته به اسکوچیچ علاقمند شدند اما اسم‌ها می‌آیند و می‌روند و این ملوان و هوادارانش هستند که می‌مانند.

وی در مورد معرفی کادر فنی خود گفت: کادر فنی ما را محمد قدیربحری کاپیتان سابق ملوان،‌نادر عزت‌اللهی بازیکن برتر دهه ۶۰ که مربی تیم فوتبال جوانان هم بوده و حسنی‌مقدم که سرمربی تیم‌های پایه ما بوده است تشکیل می‌دهد. البته این کادر تکمیل خواهد شد.

وی در مورد اینکه حضور به جای اسکوچیچ مربی محبوب کار سختی به نظر می‌رسد، گفت: طبیعی است که اینگونه باشد من به مردم حق می‌دهم. آنها به این مربی علاقه پیدا کردند و این از قدرشناسی هواداران ملوان است و آنها قطعا اسکوچیچ را فراموش نخواهند کرد اما باید سیاست‌گذاری‌های باشگاه را هم در نظر گرفت. در قیاسی مع‌الفارق باید گفت سرمربی بایرن مونیخ سه جام قهرمانی آورد اما از این باشگاه رفت و یا مورینیو با اینترمیلان قهرمان شد اما از این باشگاه رفت و مربی دیگری به جای او آمد.

سرمربی جدید تیم فوتبال ملوان انزلی تصریح کرد: این باشگاه مشکلات زیادی دارد و اوضاع و احوال خوبی ندارد و اکنون مسئولان شهری و مالک جدید و مسئولان استان در تلاشند تا وضعیت باشگاه را سامان دهند و ملوان را از این مشکلات خارج کنند. آنها می‌خواهند برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند. اساتیدی از تجارت و اقتصاد به ملوان آمدند و می‌خواهند باشگاه را به سمت خصوصی‌سازی و درآمدزایی پیش ببرند و در واقع الزامات AFC را اجرایی کنند.

وی ادامه داد: قطعا شرکتی که می‌خواهد وارد بورس و سرمایه‌گذاری شود باید قطعا سوددهی داشته باشد. در گذشته نیروی دریایی به خوبی ملوان را اداره می‌کرد و مشکلات ۴-۵ سال اخیر را شاهد نبودیم اما اکنون متاسفانه باشگاه ملوان بدهکار شده و مدام این بدهی انباشته می‌شود. بنابراین همه ما آمده‌ایم تا باشگاه ملوان را از این بحران خارج کنیم. نه تنها ملوان که بسیاری از باشگاه‌های ما بدهکارند و این وضعیت برای فوتبال ما خوب نیست.

ایراندوست افزود: شاید در این آتش سوزان ملوان من هم بسوزم اما اشکالی ندارد از این مسئله استقبال می‌کنم. همه پیشکسوتان ملوان و مسئولان می‌خواهند دست به دست هم بدهند تا ملوان را از این شرایط نجات دهند.

سرمربی جدید تیم فوتبال ملوان انزلی در مورد مذاکره با مازیار زارع و سیدجلال رافخایی گفت: مسئولان باشگاه با تمام وجود می‌خواهند اسکلت تیم را حفظ کنند. سال گذشته نیز بازیکنان خوبی داشتیم و تلاش می‌کنیم که آنها را حفظ کنیم. با برخی بازیکنان، مدیریت باشگاه صحبت می‌کند و با برخی دیگر خود من صحبت می‌کنم.

وی در مورد اینکه هدف و برنامه‌اش در ملوان چیست، گفت: یکی از اهداف من این است که ملوان را از بحرانی که دچار آن است نجات دهم که در این راه دست همه پیشکسوتان و مسئولان را به گرمی می‌فشارم. در مورد رتبه تیم هم باید بگویم وقتی فصل گذشته ملوان هفتم شده است هواداران آن انتظار دارند در این فصل در رتبه پایین‌تر و بهتر از آن قرار بگیرند و ما هم تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به لطف خدا دل هواداران را شاد کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.