باشگاه تراکتورسازی با تونی اولیویرا در حال مذاکره است تا وضعیت این مربی برای سال بعد مشخص شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، تونی اولویرا بعد از اینکه در اواخر سال قبل از تراکتورسازی جدا شد در اواسط نیم فصل دوم  سال جاری با توجه به شرایط خاصی که در باشگاه وجود داشت با تلاش جمشید نظمی به تراکتورسازی بازگشت.

اولیویرا با قراردادی چهار ماهه و تا پایان مسابقات امسال هدایت تراکتورسازی را بر عهده گرفت. بدین ترتیب پس از برگزاری دیدار تراکتورسازی و لخویا قطر در مرحله گروهی که یک بازی تشریفاتی است و دو تیم از دور مسابقات کنار رفتند قرارداد مربی پرتغالی به پایان می‌‌رسد.

اولیویرا که برای بازگشت دوباره شرط مهمی مبنی بر دریافت طلب ۱۷۰ هزار دلاری خود از سال قبل را مطرح کرده بود هنوز ۴۰ هزار دلار از باشگاه طلب دارد.

همچنین بخشی از قرارداد امسال و پاداش‌ها هم هنوز به اولیویرا پرداخت نشده است. همچنین بیماری همسر اولیویرا مزید بر علت شده تا این مربی با ریز بینی بیشتر به مذاکره با تراکتورسازی نگاه کند.

مذاکرات باشگاه تراکتورسازی با سرمربی پرتغالی ادامه دارد اما هنوز هیچ نتیجه‌ای حاصل نشده و همه چیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با تمام این تفاسیر مدیران باشگاه اولیویرا را اولین گزینه سال بعد معرفی می‌کنند و این مربی نیز نسبت به ادامه فعایت خود بی‌میل نیست.

باشگاه تراکتورسازی قصد دارد هرچه زودتر در این رابطه به نتیجه برسد تا تیم برای آماده‌سازی فصل آینده دچار مشکل نشود.

تونی اولیویرا ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه تبریز را به مقصد استانبول و سپس پرتغال ترک می‌کند. مدیران تراکتورسازی تلاش می‌کنند تا قبل از سفر اولیویرا در مورد حضور این مربی به نتیجه خوبی برسند. باید منتظر ماند و دید چه نتیجه‌ای در مذاکرات بین باشگاه و اولیویرا رقم می‌خورد.

آیا اولیویرا همچون سال قبل بعد از اتمام لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی را ترک می‌کند یا اینکه مدیران باشگاه این مرد پرتغالی را روی نیمکت حفظ می‌کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )