مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت:همه هم و غم ما بر روی بازی با الهلال است که اگر دوستان بگذارند می‌خواهیم در آن بازی نتیجه خوبی بگیریم و برای آن بازی موفق بشویم.
مهرزاد خلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص کنار گذاشتن ۶ بازیکن تیم سپاهان از تیم ملی کشورمان گفت: این موضوعی است که آقای نبی شب گذشته آن را تکذیب کرد و همین صحبت‌های آقای نبی نشان می‌دهد که این اتفاق نمی‌افتد و باید بگویم که ما هم مجوز حضور این بازیکنان را در بازی‌های لیگ قهرمانی آسیا گرفته‌ایم.

وی در مورد اینکه اگر سپاهان در گروهش دوم شود باید به دیدار فولاد در لیگ قهرمانان آسیا برود و در آن صورت تکلیف ملی‌پوشان این تیم چه می‌شود، اظهار داشت: ما فعلا به آن بازی فکر نمی‌کنیم و همه هم و غم ما بر روی بازی با الهلال است که اگر دوستان بگذارند می‌خواهیم در آن بازی نتیجه خوبی بگیریم و برای آن بازی موفق بشویم.

خلیلیان افزود: خوشبختانه همه بازیکنان ما آماده و سرحال هستند و روز یکشنبه به ریاض می‌رویم و اگر شرایط مهیا باشد آقای کفاشیان در این سفر ما را همراهی خواهد کرد. حتی ایشان به ما تاکید داشت الهلال را ببریم تا بتوانیم راهی مرحله بعد شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.