کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در صورت قطعی شدن صعود سپاهان به مرحله بعد امیدوارم با این تیم روبرو نشویم.
حسین ابن‌قاسم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیروزی ۳ بر یک فولاد خوزستان مقابل الجیش قطر گفت: خدا را شکر بازیکنان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و توانستیم با این پیروزی صعود خودمان را به مرحله بعد قطعی کنیم. امیدوارم روند موفقیت بازیکنان فولاد ادامه داشته باشد و در ادامه نیز شاهد موفقیت‌های تیم باشیم.

وی در مورد احتمال رویارویی با سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: امیدوارم این اتفاق نیفتد. آرزو می کنم سپاهان همانند ما در گروه خودش اول شود تا در مرحله یک هشتم نهایی دو نماینده ایران با حریفانی به غیر از کشور خودمان بازی کنند. با توجه به اینکه  دو تیم ایران از گروه خود صعود نکردند امیدوارم این اتفاق نیفتد و سپاهان در صورت رسیدن به مرحله بعدی با تیم دوم گروه ما بازی کند.

وی در ادامه با تأکید بر نقش مؤثر هواداران اظهار داشت: هواداران در این دیدار سنگ تمام گذاشتند و خیلی خوب بازیکنان را مورد حمایت قرار دادند. شما دیدید که در طول مسابقه حتی تیم میهمان نیز تشویق شد و این نشان از فرهنگ خوب هواداران اهوازی دارد.

سرپرست فولاد خوزستان در مورد اینکه در نیمه دوم عده‌ای از هواداران پشت نیمکت الجیش قطر حاضر شدند و آیا ممکن است این تیم به خاطر این اتفاق جریمه شود، اظهار داشت: پشت نیمکت الجیش VIP بود و مشکل خاصی وجود نداشت. تنها نکته‌ای که مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا روی آن تأکید دارند تأمین امنیت تیم میهمان درون ورزشگاه و بیرون ورزشگاه است.

ابن قاسم در مورد اینکه آیا با توجه به اینکه بازی پایانی این تیم مقابل الفتح عربستان جنبه تشریفاتی پیدا کرده و آیا بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار دهند، عنوان کرد: ما قبل از این بازی نیز با تیم ملی همکاری کردیم. اکنون نیز مشکل خاصی وجود ندارد و بازیکنان را به اردوی تیم ملی می‌دهیم. فدراسیون فوتبال باید بلیت آنها را تهیه کند تا این سفر انجام شود.

وی در مورد اینکه آیا در بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان ملی‌پوش فولاد خوزستان حاضر خواهند شد، عنوان کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم و حسین فرکی به همراه مسئولان باشگاه صحبت‌های لازم را در این مورد انجام می‌دهند.

ابن قاسم در پایان در مورد اینکه آیا پاداش قهرمانی مشخص شده است، خاطر نشان کرد: در این مورد هیأت مدیره تصمیم می‌گیرد و هنوز چیزی اعلام نشده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.