سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: شاید بازی ما مقابل فولاد برای‌مان حساسیتی نداشته باشد اما می‌خواهیم شب سرمان را راحت روی بالش بگذاریم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های گسترش فولاد تبریز و نفت تهران ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: یک بازی خیلی حساس برای نفت تهران است که این تیم جزو مدعیان اصلی قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی است. شاید این بازی برای ما خیلی حساس نباشد اما می‌خواهیم حقانیت فوتبال خودمان و پاکی فوتبال آذربایجان را نشان دهیم.

وی ادامه داد: می‌خواهیم بازی جوانمردانه‌ای ارائه دهیم تا خدای ناکرده نتیجه بازی تاثیر منفی در تعیین قهرمان لیگ نداشته باشد و شب موقع خواب راحت سرمان را روی بالشت بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در مورد مصدومان و محرومان تیمش یادآور شد: با توجه به اینکه در آخر فصل بازی می‌کنیم دو بازیکن مصدوم به نام‌های سعید مهدی‌پور و بهزاد ذبیحی داریم و همچنین مصطفی اکرامی هم مصدوم است و در این بازی او را در اختیار نداریم.

تارتار در خصوص اینکه آیا برای فصل آینده هم در این تیم باقی خواهد ماند،‌گفت:‌صحبت‌های اولیه صورت گرفته و توافقاتی خوبی انجام شده است. خودم خیلی دوست دارم در گسترش فولاد بمانم و امیدوارم این اتفاق هم رخ دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.