کارشناس فوتبال ایران می‌گوید مشکلات اقتصادی باعث عدم نتیجه‌ گیری تیم‌های ما در لیگ قهرمانان آسیا شده است.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد نتایجی که نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا کسب کردند، اظهار کرد: باید بپذیریم باشگاه‌های ما مشکلات اساسی زیادی دارند و با این شرایط نمی‌توانیم امید داشته باشیم که تیم‌های ما در آسیا بتوانند نتایج خوبی را کسب کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: مشکلات اقتصادی بخشی از اساسی‌ترین مشکلات باشگاه‌های ماست. البته باید بگویم مدیریت دولتی هم برای باشگاه‌های ما مشکل ایجاد کرده است.

ذوالفقارنسب در پاسخ به این سوال که شانس کدام یک از نمایندگانمان را برای صعود از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا زیاد می‌دانید؟ اظهار کرد: من شانس فولاد را بیش از بقیه تیم‌ها برای صعود از گروه خود می‌بینم. فولاد با توجه به این که کمتر دچار مشکلات اقتصادی است و همین طور از بازیکنان جوانی استفاده می‌کند به نظرم می‌تواند از گروه خود صعود کند و نتایج بهتری نسبت به دیگر نمایندگانمان بگیرد.

وی در مورد شرایط استقلال در لیگ قهرمانان آسیا نیز افزود: وقتی یک تیم در سه بازی یک امتیاز کسب می‌کنند نشان دهنده این است که شرایط متعادلی ندارد. استقلال بازیکنان کلیدی خود را از دست داده است و در حال حاضر در شرایط روحی خوبی به سر نمی‌برد. باید امیدوار باشیم که بتوانند در آینده نتایج خوبی را کسب کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.