مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می گوید آرزویش در سال جدید قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر است.

سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره سال ۹۲ و ارزیابی‌اش از شرایط خود در این سال اظهار کرد: خدا را شکر سال خوبی داشتم. روزهای خوبی با پرسپولیس و هوادارانش داشتم و در حال حاضر امید زیادی برای قهرمانی داریم. اگرچه مشکلات زیادی هم در طول فصل گریبان گیرمان شد و همه آرزو داشتیم پرسپولیس با شرایط بهتری روبرو می‌شد.

او ادامه داد: سه بازی تا پایان فصل باقی مانده و امیدواریم که بتوانیم با کسب بهترین نتایج قهرمانی را به هواداران هدیه کنیم. آرزوی من در سال ۹۳ قهرمانی پرسپولیس است و اینکه هواداران خود را بعد از مدت‌ها خوشحال کنیم. امیدوارم سال جدید برای همه ایرانی‌ها سال خوب و همراه با شادی باشد.

مدافع پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیت خود نیز گفت: دیروز دوباره MRI گرفتم و فعلا شرایط خوب است. فکر می‌کنم از امروز در تمرین‌های گروهی شرکت می‌کنم و مشکل خاصی برای سه بازی نهایی پرسپولیس ندارم.

حسینی درباره اردوی پرسپولیس در مازندران و تاثیرش در عملکرد این تیم برای ادامه فصل گفت: اردوی خیلی خوبی بود که با تشخیص کادر فنی در شمال کشور برگزار شد و فکر می‌کنم می‌توانیم نتیجه آن را در سه بازی آخر ببینیم. امیدوارم در چند روز باقی مانده هم که در تهران تمرین می‌کنیم بتوانیم با حضور هواداران و حمایت‌هایشان با روحیه خوب به استقبال سه بازی نهایی برویم.

او همچنین درباره مشکلات مالی پرسپولیس گفت: همه بازیکنان هنوز مشکل دارند. ما هنوز پولی ندیده‌ایم و مشکلات پابرجاست. متاسفانه به باشگاه کمکی نمی‌شود و توپ را در زمین بازیکنان می‌اندازند و می‌گویند بازیکنان فلان و بهمان هستند. کافی است یک بار خودشان را جای ما بگذارند. بخش زیادی از قراردادمان را نگرفته‌ایم و در آستانه سال جدید دست‌مان خالی است. فعلا هم خبری از پول نیست. فقط امیدوارم که در فصل بعد شاهد این مسائل نباشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.