سرمربی تیم فوتسال پرسپولیس اعتقاد دارد حفاری هم تیم دوم من است چرا که با بازیکنان ملی‌پوشش سال‌ها کار کرده است.
شهرزاد مظفر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعد از شکست تیمش مقابل شرکت ملی حفاری گفت: داور در لحظه پایانی خطای واضحی را اعلام نکرد و زمانی که داور سوت می‌زند بازیکنان ۴ ثانیه مهلت دارند تا ضربه را بزنند و بازیکنان حریف موظف هستند فاصله ۵ متر را رعایت کنند که اگر این اتفاق رخ ندهد داور باید کارت زرد داده و ضربه را تکرار کند. چطور داور در زمان اوت به مدافع برای رعایت فاصله ۵ متر تذکر می‌دهد اما برای این صحنه نه.

وی درباره بازیکنان تیمش گفت: از بچه‌ها راضی نبودم آنها امروز بازی متوسطی داشتند و انتظاری که داشتم برآورده نشد. ما بهتر از این هستیم. فکر می‌کنم با توجه به نفراتی که هر دو تیم دارند بازی با کیفیتی مشاهده نکردیم. ما همیشه بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذاریم.هر دو تیم توان بیشتر از این داشتند.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به اینکه برای برد به میدان آمده بودیم، عنوان کرد: حتی مساوی هم نمی‌خواستیم اما امروز روز ما نبود. هر کاری می‌کردم تیمم در آن حدی که می‌خواستم نبود. به حفاری هم تبریک می‌گویم در واقع این تیم، تیم دوم من است. چندین سال است با بازیکنان ملی‌پوش آنها تمرین کردم. برای ما هم دیر نشده و نیم فصل دوم جبران می‌کنیم.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.