سرمربی سابق تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: آقای مدیرعامل باشگاه لطفا دیگر اسم رسول خطیبی را نیاورید.
رسول خطیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: واقعیت آن است که بعد از آنکه از گسترش فولاد جدا شدم هیچ صحبتی علیه این تیم انجام ندادم و هر کس هم دلیل سکوتم را پرسید گفت می‌خواهم تیم آرامش داشته باشد چون من نسبت به باشگاه گسترش احساس دین می‌کنم.

وی ادامه داد: حدود ۱۰ روز پیش مدیرعامل باشگاه در شبکه تلویزیونی استانی در مورد من صحبت کرد و در آن برنامه در مورد بازی خداحافظی من حرف‌هایی را زد که من مجبور شدم پاسخ بدهم. باید بدانید بحث بازی خداحافظی من را خود مسئولان گسترش فولاد بعد از بازی با سپاهان مطرح کرده بودند و من نگفته بودم برایم بازی خداحافظی بگذارند. بعد از آنکه از تیمم جدا شدم دیگر صحبتی در این مورد نکردم چون موضوعیتی نداشت اما از آقای مدیرعامل هم می‌خواهم که دیگر در مورد من صحبت نکند. این آقا اسم من را آورد. در برنامه زنده تلویزیونی صحبت کرد که من مجبور به پاسخگویی شدم.

سرمربی گسترش فولاد تصریح کرد: این آقا در چند سال مدیریت خود ۲۰ میلیارد تومان هزینه کرده و با مربیان مختلف نتوانسته که تیم گسترش فولاد را به لیگ برتر بیاورد اما این رسول خطیبی بود که با بومی‌گرایی توانست ۴ هفته قبل از پایان مسابقات گسترش فولاد را به لیگ برتر بیاورد.

خطیبی با اشاره به بخش دیگری از فعالیتش در گسترش فولاد گفت: رسول خطیبی هر وعده‌ای که داد عملی کرد و گسترش فولاد را هم در بین ۸ تیم برتر قرار داد. اما این آقای مدیرعامل که ۴ سال آن همه پول خرج کرد و ۷-۸ مربی عوض کرد چه کار کرد؟ از شما می‌خواهم دیگر اسم من را نیاورید. چون باعث می‌شود باشگاه به حاشیه برود و شما خودتان رادر رسانه‌ها مطرح کنید. من هم اگر حرفی زده‌ام در مورد باشگاه نبوده است. در مورد برخی افراد بوده که در این باشگاه ناآگاهانه صحبت کردند و گرنه رسول خطیبی هیچ گاه نمی‌آید علیه گسترش فولاد تبریز که خانه خودش است، صحبت کند.

وی ادامه داد: این آقا اگر دلیل تشکیل شدن گسترش فولاد را نمی‌داند، باید بگویم که مالک باشگاه آقای زنوزی در زمان تاسیس باشگاه گفت من این باشگاه را به خاطر رسول خطیبی تشکیل داده‌ام. آقای مدیرعامل اگر شما اکنون در لیگ برتر مدیرعامل هستید به خاطر این است که من توانسته‌ام گسترش را به لیگ برتر بیاورم که این موفقیت حاصل لطف خدا و بعد هم تلاش رسول خطیبی بازیکنان بود پس بهتر است دیگر اسم من را نیاورید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.