عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:رحمتی باعث باخت ما نبود اما گلی که خورد روحیه تیمی ما را پایین آورد.
احمد شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص دومین باخت متوالی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و اینکه گفته می‌شود این تیم وارد بحران شده گفت: من فکر نمی‌کنم استقلال وارد بحران شده باشد البته ما دو بازی هم در لیگ برتر و جام حذفی واگذار کرده‌ایم و فکر می‌کنم این ۴ باخت طی شرایط خاصی رقم خورده است و روز بد فوتبالی ما بوده که ما باخته‌ایم. اعتقاد دارم در بازی با الشباب ما به داور بازی را باختیم و این تیم روی یک تک‌موقعیت به گل رسید.

وی ادامه داد: شب گذشته هم دلیل باخت ما اشتباه غیرقابل تصوری برای همه اهالی فوتبال بود که البته این مسائل در فوتبال طبیعی است. خیلی از بزرگترین دروازه‌بانان جهان هم چنین اشتباهی می‌کنند و حتی دروازه‌بانان بارسلونا نیز چندی پیش اشتباه مرگباری انجام دادند. صحبت ما درباره فوتبال است و باید قبول کنیم که فوتبال پلیس استیشن نیست و باید شرایط هر بازی را درست سنجید البته کادر فنی ما مجرب است و قطعا کار را درست می‌کند و من می‌دانم که از بازی بعد این باخت‌ها جبران خواهد شد.

عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا با این دو باخت کار استقلال سخت‌تر نشده افزود: قطعا کار ما سخت‌تر شده البته خیلی از تیم‌ها هم هستند که دو بازی می برند اما در ادامه می‌بازند. ما این فرصت را داریم که دو بازی دیگر در خانه‌مان انجام دهیم و هفته آینده که با الجزیره بازی داریم اگر این تیم را ببریم قطعا معادلات گروه به هم می‌خورد. استقلال شخصیت بالایی دارد و کادر فنی و بازیکنان این تیم هم به شرایط استقلال آگاه هستند و قطعا الجزیره را می‌بریم و شکی به این موضوع ندارم.

وی ادامه داد: البته می‌دانم که شب گذشته الجزیره برد خوبی در عربستان و مقابل الشباب به دست آورده اما قصد ندارم بگویم الشباب ضعیف است بلکه اگر بخواهیم واقعیت را در این باره بگوییم این تیم در تهران کاری نکرد و ما مقابل این تیم کاملا سر بودیم. حتی باید بازیکنی از این تیم اخراج می‌شد که این اتفاق نیفتاد و این مسائل در فوتبال طبیعی است.

شهریاری در خصوص گلی که مهدی رحمتی دریافت کرد افزود: شاید این گل در ساده‌ترین شرایط به ثمر رسید و اتفاقی افتاد که هیچ کس انتظارش را نداشت و گلی که رحمتی خورد هم برای هیچ کس قابل تصور نبود اما فکر می‌کنم این گل روحیه تیمی ما را پایین آورد و تیم ناخواسته وارد استرس شد. ما برای برد به قطر رفته بودیم چرا که بازی قبلی‌مان را هم واگذار کرده بودیم اما در همان دقایق اولیه بازی استرس به تیم ما حاکم شد.

وی ادامه داد: البته رحمتی باعث باخت ما نبود اما گلی که خورد روحیه تیمی ما را پایین آورد و تا تیم جمع شود زمان لازم بود اما دیدید که از دقیقه ۶۰ به بعد بازی در اختیار ما بود.

عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال افزود: من فکر می‌کنم کادر فنی ما می‌تواند مشکلات ساختاری حاضر در استقلال را که شامل ریزش‌ها و مصدومیت‌ها بوده را برطرف کند.به هر حال بازیکنان مصدوم تا به شرایط بازی برسند زمان لازم است. من فکر می‌کنم با همه این شرایط نمره کادر فنی ما ۲۰ است چرا که هر تیم دیگری اگر این شرایط را داشت در لیگ برتر دهم هم نبود اما ما در جدول دوم هستیم و در آسیا هم حضور داریم. گرچه من اعتقاد دارم که باید استرس وارد شده به تیم را مدیریت کرد. خوشبختانه بازیکنان باغیرتی هم داریم و در بازی دیشب دیدید که حنیف عمران‌زاده و امیرحسین صادقی با سر جلوی توپ می‌رفتند.

شهریاری درباره عدم حضور تیموریان در ترکیب استقلال و رابطه آن با نتیجه نگرفتن این تیم تصریح کرد: صد در صد آندرانیک تیموریان بازیکن تاثیر‌گذاری است و نبود او به تیم ضربه می‌زند چرا که یک تیم برای موفق شدن باید هماهنگ باشد و وقتی یک مهره از این تیم بیرون می‌رود کیفیت کار پایین می‌آید و بر روی تیم اثر منفی می‌گذارد و من امیدوارم او هرچه زودتر به ترکیب استقلال برگردد.

وی در پایان گفت: هواداران ما مایوس نباشند چراکه فوتبال به دقیقه و ثانیه ربط دارد و نتایج در ثانیه هم تغییر می‌کند البته من اعتقاد دارم که فوتبال ۹۰ دقیقه نیست و ۱۰۰ دقیقه است و ما هم تاکنون ۲۰۰ دقیقه را از دست داده‌ایم اما ۴۰۰ دقیقه دیگر در پیش داریم. در فوتبال ثانیه‌ها هم تاثیر‌گذار است و اگر حساب کنیم ما ۴۰۰ دقیقه زمان داریم باید بگویم که ۲۴ هزار ثانیه پیش روی ماست که هر ثانیه در فوتبال تعیین کننده است و می‌تواند نتیجه را تغییر دهد و امیدوارم هواداران از کادر فنی و تیم در این روزهای حساس حمایت کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.