چهارمین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه شهدای ساری و با حضور ۵۰۰ هوادار برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، چهارمین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی یک هفته‌ای مازندران از ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه امروز در ورزشگاه شهدای ساری برگزار شد.

در این تمرین پرسپولیسی‌ها در قالب سه گروه ابتدا به حفظ توپ و پرسینگ، سپس کارهای هوازی و سرعتی و تمرینات گل‌زنی پرداختند.

*حدود ۵۰۰ هوادار با تجمع مقابل هتل سرخپوشان آنها را از هتل تا ورزشگاه شهدای ساری با در دست داشتن پرچم‌ها و نصب آنها بر روی خودروشان بدرقه کردند. البته با توجه به تعداد خودروها ترافیک سنگینی در اتوبان قائم‌شهر به وجود آمده بود.

*نیروی انتظامی امروز هم قرمزپوشان را از هتل تا ورزشگاه و بالعکس اسکورت می‌کرد. اما امروز نکته جالب این بود که یک دستگاه ماشین عروس نیز به اسکورت سرخپوشان پرداخت.

*پرسپولیسی‌ها در حاشیه تمرین امروز از مأموران نیروی انتظامی بابت همکاری‌شان و همچنین مسئولان برگزاری تورنمنت چهارجانبه سرداران بابت همکاری‌های لازم تقدیر کردند.

*قبل از اینکه پرسپولیسی‌ها به ورزشگاه شهدای ساری بروند یک دیدار در چارچوب لیگ دسته اول در این ورزشگاه برگزار شد.

*دروازه‌بان‌ها در تمرین امروز جداگانه تمرین کردند.

*پرسپولیسی‌ها قرار است فردا در اولین بازی خود در چارچوب تورنمنت چهارجانبه از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه به مصاف حریف لیگ یکی خود بروند.

*در حاشیه تمرین امروز علی دایی بارها به بازیکنان تذکر می‌داد که در هنگام حمله قدر فرصت‌های به دست آمده بر روی دروازه حریف را بیشتر بدانند و از آن بهترین استفاده را کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.