معاون وزیر ورزش گفت: در انتخاب برترین‌های ورزش سال ۳۱۳ هزار نفر رأی دادند.
به گزارش خبرگزاری فارس،‌ نصرالله سجادی در مراسم انتخاب برترین‌های ورزش سال ۹۲ که به همت رادیو ورزش برگزار شد، گفت: آنطور که شنیده‌ام ۳۱۳ هزار نفر در انتخابات برترین‌ها از تمامی رسانه‌ها شرکت کرده‌اند. مسلماً آنهایی که انتخاب نشده‌اند هم زحمات و تلاش‌های زیادی برای ورزش کشیده‌اند. آنهایی هم که می‌آیند و از آنها تقدیر می‌شود و یادبودی می‌گیرند قطعاً جزو برترین‌ها هستند اما باید یادآور شویم که در دورترین نقاط کشور هم کسانی برای ورزش زحمت کشیده‌اند و آنها بوده‌اند که تلاشگر اصلی بودند و باید هم از آنها هم یاد شود و از آنها هم قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: همچنین از مدیرانی که همیشه در جامعه ورزش سهم بسزایی داشته‌اند اما گمنام بودند باید از آنها هم قدردانی کنیم. این ابتکار را رادیو ورزش انجام داده و کار بسیار عالی و پسندیده‌ای است.

سجادی تصریح کرد: امیدوارم در سال‌های آتی به مسائل اخلاقی، فرهنگی و تربیتی هم پرداخته شود و به این مسائل بیشتر توجه شود. فضای ورزش ما به این مسائل بیشتر احتیاج دارد. قطعاً اگر همه رأی دهندگان می‌خواستند در این مراسم شرکت کنند باید در جایی وسیع‌تر می‌آمدند اکنون نمایندگان رأی‌دهندگان اینجا حضور دارند و خوشحالم که در این جمع حاضرم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.