بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قطعا تعطیلی لیگ به ضرر ما خواهد بود چرا که ما در شرایط برد بودیم اما به هر حال این تعطیلی برای تمام تیم‌هاست و به سود بعضی از تیم‌ها خواهد شد و به ضرر بعضی از تیم‌ها.
محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تمرینات پرسپولیس و عدم حضور ملی‌پوشان این تیم در این تمرینات، گفت: تمرینات ما خوب برگزار می‌شود اما اگر بخواهید حساب کنید نفرات اصلی تیم در تمرینات حضور ندارند و با ۵-۴ بازیکن امید و ۶-۵ بازیکن اصلی مشغول تمرین هستیم. نفرات ما در تمرین خیلی کم است و شاید تمریناتی که کادر فنی می‌خواهد را نتوانیم انجام دهیم. با این حال ما با همه وجود تمرین می‌کنیم تا برای سه بازی باقیمانده‌مان آماده باشیم. امیدوارم این آمادگی را نگه داریم تا در سه بازی ۹ امتیاز بگیریم و بتوانیم قهرمان شویم.

کاپیتان پرسپولیس در مورد اردوی این تیم در استان مازندران افزود: قطعا این اردو تأثیرات خوبی در ادامه کار ما خواهد داشت چرا که ما در این اردو بر روی چمن مصنوعی کار می‌کنیم و می‌توانیم برای بازی در رشت آماده باشیم. چون بازی در رشت شرایط نزدیکی با اردوی ما در مازندران دارد و فکر می‌کنم اردوی خیلی خوبی در پیش داریم که در آن دو بازی سنگین هم برگزار خواهیم کرد تا روند آماده‌سازی ما در ادامه لیگ به خوبی انجام شود.

وی در خصوص تعطیلی لیگ و احتمال وقفه در روند پرسپولیس اظهار داشت: قطعا این تعطیلی به ضرر ما خواهد بود چرا که ما در شرایط برد بودیم اما به هر حال این تعطیلی برای تمام تیم‌هاست و به سود بعضی از تیم‌ها خواهد شد و به ضرر بعضی از تیم‌ها که فکر می‌کنم به ضرر ما خواهد شد اما کاری نمی‌توان کرد و فقط مجبوریم تمرین کنیم تا آماده بمانیم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اینکه خیلی‌ها منتظر بودند او به تیم ملی دعوت شود اما این اتفاق نیفتاد، گفت: کی‌روش از نظر فنی قوی است و قطعا کارش را بلد است و مطمئنا باید به نظر او احترام گذاشت که چه بازیکنی را دعوت کند چرا که او سرمربی تیم ملی است.به هر حال در این اردو او خواسته تا بازیکنان جوان را به تیم ملی دعوت کند و آنها را هم امتحان کند. فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد و اگر قسمتم بود در اردوهای دیگر در کنار تیم ملی خواهم بود. کی‌روش فوتبال من را قبول دارد و اگر نیاز بداند من به درد تیم ملی‌ می‌خورم حتما من را به تیم ملی دعوت می‌کند.

وی ادامه داد: قطعا منتظر هستم تا به تیم ملی دعوت شوم اما به هر حال نظر نهایی را او می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.