هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی مقابل گینه می‌تواند محک خوبی برای ما در راستای آماده‌سازی جام جهانی باشد.
به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود شجاعی در ابتدای تمرین امروز تیم ملی در مورد شرایط اردو گفت: تمرینات خوبی را انجام دادیم و آماده دیدار مقابل کویت و گینه می‌شویم. تمرین دیروز بسیار پرفشار بود و باید ببینیم شرایط امروز چطور پیش می‌رود.

وی در مورد شرایط خودش در لاس‌پالماس عنوان کرد: خدا را شکر در بازی آخر عملکرد خوبی داشتم. در دو مسابقه خوب کار نکردم اما در دیدار آخر شرایطم خوب بود و توانستم گل‌زنی کنم و دوباره به بالای جدول بازگشتیم.

هافبک ایرانی لاس‌پالماس در مورد اینکه آیا تیمش می‌تواند به لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) صعود کند اظهار داشت: خیلی زود است که بخواهیم در این مورد صحبت کنیم. این مسئله قابل پیش‌بینی نیست. ۱۴ هفته تا پایان رقابت‌ها باقی مانده و ما جز پنج تیم اول هستیم.

وی در مورد دیدار مقابل گینه یادآور شد: گینه تیم بسیار خوبی است که دیدار مقابل این تیم می‌تواند محکی جدی برای ما در جام جهانی ۲۰۱۴ باشد. آنها با تمام قوا می‌آیند و همین مسئله کار ما را سخت می‌کند.

شجاعی در مورد مشکلاتی که برای او در دیدار آخر ایران در ورزشگاه آزادی به وجود آمد و برخی هواداران علیه او شعار دادند گفت: آن مسئله را فراموش کردم. باید در بازی‌های بعدی تلاش کنم تا بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم. به هر حال اختلاف سلیقه در فوتبال طبیعی است و هر کس سلیقه خاص خودش را دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.