مدیرعامل جدید باشگاه ملوان گفت: احتمال رفتن و ماندن اسکوچیچ در ملوان ۵۰ درصد است.
مسعود معمایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد انتخابش به عنوان مدیرعامل باشگاه ملوان، گفت: من قبل از حضور هدایتی در ملوان با باشگاه ملوان در ارتباط بودم و طرح و برنامه‌هایی هم داده بودم تا بررسی شود و بعد از تغییر و تحولات سرانجام با پیگیری‌های نماینده محترم مردم انزلی در مجلس؛ آقای خسته‌وند قرار شد که من در ملوان مشغول به کار شوم.

وی در مورد اهدافش در ملوان گفت: اصلی‌ترین هدف‌مان این است که ملوان مثل گذشته بازیکن ساز باشد و از بازیکنان بومی در این تیم استفاده کنیم. به همین دلیل هم باید به تیم‌های پایه خیلی اهمیت بدهیم. ملوان از قدیم به عنوان یک تیم سازنده مشهور بوده و این مسئله همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل جدید باشگاه ملوان در مورد اینکه دوست دارد این تیم فصل آینده چه جایگاهی در لیگ داشته باشد، گفت: ملوان در این فصل در رده ششم قرار گرفته و قطعا فصل بعد باید در جایگاهی بهتر قرار بگیرد.

معمایی در مورد وضعیت اسکوچیچ برای ماندن در ملوان گفت: من هنوز با این مربی صحبتی نکرده‌ام. البته محجوب مالک باشگاه و ناخدا غلامی، صحبت‌هایی با این مربی داشته‌اند و خواسته‌های این مربی قابل تامل است و باید از سوی هیات مدیره بررسی شود در حال حاضر ماندن و رفتن اسکوچیچ در ملوان ۵۰ درصد است.

وی در مورد اینکه چه زمانی فعالیتش را در ملوان آغاز می‌کند گفت: من شب گذشته انزلی بودم و به تهران آمدم تا برخی کارهایم را سامان بدهم. دوشنبه هم در نشست خبری که باشگاه در انزلی ترتیب می‌دهد، شرکت می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.