هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به کمیته انضباطی می‌روم تا تکلیفم برای فصل آینده مشخص شود.
رضا حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه ماجرای حضورش در فصل آینده در پرسپولیس چه شد، گفت: پس از رفتن رویانیان من هم بازیکن آزاد بودم اما طبق قراردادم به کمیته انضباطی رفتم تا تکلیفم برای فصل آینده روشن شود و تعیین تکلیف کنم.

وی افزود: مباحث مالی برای من اهمیتی ندارد همه مشکلات ما را می‌دانند اما می‌خواهیم با تمام وجود به پرسپولیس خدمت کنم ولی این حق طبیعی من است که با رفتن رویانیان من هم تکلیف نهایی‌ام را برای فصل آینده بدانم.

حقیقی در پاسخ به این سؤال که مگر می‌خواهد چه کاری در فصل آینده انجام دهد، گفت: هیچ. فقط من فصل آینده بازیکن آزاد هستم و هوداران این را بدانند تا وقتی که در ایران بازی می‌کنم با تمام وجودم اولویت اول و دوم من بازی در پرسپولیس است اما شاید من را نخواهند و مجبورم به تیم دیگری فکر کنم.

وی افزود: برای لژیونر شدنم همه چیز دست خداست و هیچ چیز مشخص نیست. نمی‌خواهم الآن حرفی بزنم که بگویند من بازارگرمی می‌کنم همه چیز کاملاً مشخص است و انشالله سعی می‌کنم در انتهای فصل یکی از بهترین تصمیم‌های زندگی فوتبالی‌ام را بگیرم اما دوست دارم با تمام وجودم امسال پرسپولیس به خواسته خودش کسب یک جام یا حداقل سهمیه آسیا برسد. ما هیچ چیزی برای رسیدن به هدفمان کم نداریم و فقط باید در سه بازی آینده با تمام وجود به میدان برویم.

حقیقی در پاسخ به سؤال دیگری که آیا اصلاً پیشنهاد خارجی داری یا خیر، یادآور شد: بله اما الآن همه تمرکزم خدمت به تیم ملی و پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورم در جام جهانی است. من خودم را همیشه مدیون پرسپولیس می‌دانم چون باعث شد تا افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی نصیبم شود و اینقدر هواداران به من لطف داشته باشند. امیدوارم نماینده خوبی برای پرسپولیس در جام جهانی باشم.

هافبک قرمزپوشان در پاسخ به سوال دیگری که قرار است چه زمانی به کمیته انضباطی برود تأکید کرد:‌ قرار بود فردا به کمیته انضباطی بروم اما شاید این کار را نکنم و با مسئولان باشگاه در نشستی این موضوع را حل کنم.باز هم می‌گویم مباحث مالی برای من مطرح نیست و فقط می‌خواهم با توجه به رفتن رویانیان برای من هم در فصل آینده تعیین تکلیف شود چون همانطور که می‌دانید با رفتن رویانیان من هم فصل آینده بازیکن آزاد هستم و باید این موضوع را پیگیری می‌کردم. پس این مشکل خاصی نیست و فقط یک تعیین تکلیف است نه شکایت و این حرف‌ها.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.