مدیرعامل باشگاه گسترش ‌فولاد تبریز گفت: مهم‌تر از قهرمانی تراکتورسازی، اتحادی است که در استان به وجود آمد.
غلامرضا سمندر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با تبریک قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی، گفت: من از طرف خودم و باشگاه گسترش فولاد تبریز قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی را به هواداران، کادر فنی، کادر مدیریت و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم.

وی در مورد در اختیار قراردادن یک فروند هواپیما از طرف مالک باشگاه گسترش فولاد تبریز برای تراکتورسازی جهت رفت و برگشت به کرمان، گفت: ما وظیفه داشتیم که این کار را انجام دهیم چرا که مهمتر از پیروزی و قهرمانی اتحادی بود که در استان آذربایجان شرقی شکل گرفت و همه می‌خواستند که تراکتورسازی قهرمان شود و ما هم وظیفه داشتیم که در این راه به آنها کمک کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم این اتحاد پابرجا باقی بماند و پیروزی‌های بعدی هم در راه باشد.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در پاسخ به این سؤال که چرا برای تیم فوتبال این باشگاه از پرواز اختصاصی استفاده نمی‌شود، افزود: پرواز اختصاصی هزینه بسیار بالایی دارد و حدود ۱۵۰میلیون تومان هزینه در بر دارد و برای یک بازی صرف نمی‌کند که این همه هزینه بکنیم اما اینکه ما هواپیما در اختیار تراکتورسازی دادیم به دلیل شرایط ویژه‌ای بود که وجود داشت چرا که این تیم دستش از گرفتن سهمیه در لیگ برتر هم دور شده بود و ما باید به آنها کمک می‌کردیم.

سمندر در پایان در مورد برنامه‌های کادر فنی گسترش فولاد تبریز در زمان تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: کادر فنی برنامه‌هایش را به ما داده و درخواست اردو کرده که تا بازی بعدی ما که با ملوان است بازیکنان در شرایط بازی باقی بمانند. این در خواست امروز یا فردا در هیأت مدیره مطرح خواهد شد و اگر تصویب شود آن را اجرایی می‌کنیم. آقای تارتار از ما خواسته تا تیم یک هفته تا ۱۰ روز تعطیل باشد و بعد اردوی یک هفته‌ای را در ایران برگزار خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.