رئیس هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی گفت: امیدوارم موفقیت‌های تراکتورسازی در آسیا ادامه پیدا کند و در این راستا به دعای مردم غیور تبریز نیاز داریم.
علی اکبر پورجمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد قهرمانی تراکتورسازی در فینال جام حذفی گفت: خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم به نتیجه‌ای که دنبال آن بودیم برسیم. به مردم شریف آذربایجان و هواداران خوب این تیم تبریک عرض می‌کنم و امیدواریم این توفیق نصیب ما شود که در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر نیز بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی افزود: از تلاش بازیکنان و کادر فنی تشکر می‌کنم. فکر می‌کنم تغییراتی که اعمال شد توانست به عنوان یک شوک مثبت به تیم کمک کند. خوشحالیم که تیم به قهرمانی رسید و امیدواریم این موفقیت‌ها باعث موفقیت‌های آذربایجان در تمامی امور شود.

در ادامه تلاش می‌کنیم مختصر مشکلات مالی را مدیریت کنیم و در لیگ برتر نیز به جایگاه واقعی خود دست پیدا کنیم.

رئیس هیأت مدیره تراکتورسازی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد اینکه به نظر می‌رسد تصمیمات هیأت مدیره توانست در ادامه مسیر این تیم به موفقیت منجر شود، افزود: برای ما نشاط و انگیزه مردم بسیار مهم بود. مردم مطالبات به حقی دارند و فوتبال ورزشی است که تمام انگیزه‌های آن در بحث نشاط مردم و خوشحالی آنها است. ما به خواسته‌های مردم عمل می‌کنیم و آنها از تغییراتی که انجام شده راضی هستند. خدا را شکر توانستیم نتیجه مورد نظر آنها را به دست آوریم. در اینجا جا دارد از تمام افرادی که در طول تاریخ به عنوان مربی، بازیکن و مدیر به باشگاه کمک کردند، تشکر کنیم. از ناصر شفق، محمدحسین جعفری و حمید زینی‌زاده به عنوان مدیران سابق تراکتورسازی تشکر می‌کنیم. از مربیان سابق به ویژه مربی خوب فوتبال ایران مجید جلالی که در این موفقیت نقش دارد تشکر می‌کنیم. شاید برخی افراد از بعضی تصمیمات ما خوششان نیامد و این مسئله برایشان ناگوار بود به همین خاطر از همه دوستان تشکر می‌کنیم و به آنها خدا قوت می‌گوییم.

پورجمشیدیان در پاسخ به این سؤال که آیا پاداشی را برای تراکتورسازی در نظر گرفته‌اند، گفت: دو شب پیش که در مکانی با استاندار جلسه داشتیم قول دادند که برای تیم پاداشی را در نظر بگیرند. مطمئنا هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه نیز در حد توان پاداشی را برای تیم در نظر می‌گیرند تا به آنها تقدیم شود. انتظار دارم مسئولین استان هم در این مسئله به ما کمک کنند چرا که نشاطی که این بچه‌ها به بازیکنان دادند شایستگی تقدیر را دارد.

وی در مورد اینکه چطور می‌خواهند شرایط موفقیت را در ادامه مسیر تراکتورسازی حفظ کنند، عنوان کرد: در برنامه راهبردی که تعیین کردیم می‌خواهیم روند صعودی داشته باشیم. عملکرد ما در چند سال اخیر مؤید همین مسئله است. ما یک مقام پنجمی داشتیم و در دو دوره مسابقات نایب قهرمان شدیم. امسال هدف ما کسب یکی از دو جام بود که خدا را شکر همین اتفاق افتاد. امیدواریم با مدیریت خوب جمشید نظمی که از پیشکسوتان استان آذربایجان است همین روند مثبت را ادامه دهیم. مردم دعا کنند و انشاء‌الله کمک‌های دستگاه‌های مختلف مثل شهرداری، رئیس و اعضای شورای شهر نیز بتوانند ما را در این راه یاری کنند.

پورجمشیدیان در گفت‌وگو با فارس در مورد اینکه  مبلغ پاداش بازیکنان چه اندازه است، تأکید کرد: پاداش ما نجومی نیست و در حد توانمان است. امیدوارم در این راستا مسئولین نیز به ما کمک کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: باز هم به مردم شریف آذربایجان تبریک می‌گویم. آنها فرزندان شایسته‌ای مثل شهید باکری و شهید شفیع‌زاده را به جامعه ایران تقدیم کردند که حماسه‌های فراوانی در عرصه جنگ خلق کردند. در عرصه فوتبال هم فرزندان غیور آنها در سرزمین اسلامی موفقیت کسب کردند که امیدواریم باز هم دعای آنها شامل حال ما شود.

رئیس هیأت مدیره تراکتورسازی در پایان گفت: جا دارد از محبت‌ها و کمک‌های فرمانده کل سپاه و رئیس سازمان بسیج محمدرضا نقدی نیز تشکر کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.