سرمربی منچسترسیتی پیش از رویارویی حساس با چلسی تاکید کرد این دیدار نمی‌تواند تعیین کننده قهرمانی لیگ برتر باشد.
به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های منچسترسیتی و چلسی از هفته بیست و چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس امشب (دوشنبه) و از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه اتحاد آغاز خواهد شد.

این دیدار در حالی انجام خواهد شد که منچسترسیتی با اختلافی سه امتیازی نسبت به چلسی در رده دوم لیگ قرار دارد و در صورت پیروزی مقابل آبی‌های لندن بار دیگر صدر جدول را از آرسنال پس خواهد گرفت.

دیدار رفت این دو تیم در استمفورد بریج با نتیجه دو بر یک به سود چلسی به پایان رسید. اشتباه بچه‌گانه جو هارت، دروازه‌‌بان سیتی موجب به ثمر رسیدن گل دوم چلسی و شکست سیتی شد. مانوئل پیگرینی پیش از دیدار امشب از بازیکنانش خواسته تا از این دست اشتباه‌ها مرتکب نشوند زیرا هر امتیازی می‌تواند در پایان فصل ارزشمند باشد.

پیگرینی در این مورد گفت: در دیدار رفت برایمان خیلی سخت بود که آن گل را در دقیقه‌های پایانی بازی دریافت کنیم. دیگر نمی‌خواهیم به آن شکل در دیداری شکست بخوریم. البته سه امتیازِ دیدار با چلسی برایمان مهم است اما پس از رویارویی با آنها تا پایان فصل ۴۲ امتیازِ دیگر هم وجود دارد که می‌توانیم همه آنها را جمع آوری کنیم. به همین خاطر دیدار با چلسی نمی‌تواند برای ما تعیین کننده باشد. هر اتفاقی در ادامه فصل می‌تواند رخ دهد.

تیم پیگرینی در دیدارهای این فصل خود موفق شده بیش از ۱۰۰ گل وارد دروازه حریفان کند. بسیاری بر این باورند که این تیم می‌تواند تا پایان فصل رکورد گل‌های زده خود را به ۲۰۰ برساند.

پیگرینی در این مورد گفت: همواره می‌شنوم که می‌گویند ما توانایی زدن ۲۰۰ گل را داریم و می‌توانیم همه جام‌ها را به دست آوریم. باید بگویم از همه بازیکنان انتظار دارم که در این مورد فکری نکنند. در حال حاضر مهم‌ترین فکری که داریم این است که در دیدار بعدی‌مان مقابل چلسی به برتری برسیم. ما شکست ناپذیر نیستیم. هیچ تیمی این چنین نیست. اکنون فقط در بهترین شرایط تیمی‌مان قرار داریم اما فاصله بین شکست و پیروزی بسیار اندک است. در هر مسابقه‌ای ممکن است شکست بخورید. این یک حقیقت است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.