نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: نیامدن کی‌روش در مراسم قابل تامل است.
به گزارش خبرگزاری فارس، هادی آیت اللهی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد اینکه چرا کی‌روش در مراسم حضور نداشت، اظهار داشت: چون نبودم نمی توانم اظهارنظر کنم به نظر من مراسم در حد نام ایران و قواره خوبی برگزار شد این نوید را می ‌دهد که با حمایت‌های مردم و دولت می توانیم حضور موفقی را داشته باشیم.

وی در مورد حضور هنرمندان در مراسم فوتبالی هاگفت: هنرمندانی که بودند مجموعه هنرمندان ورزشکار بودند که از سابق در جامعه ورزش حضور داشتند ممکن است در همه مراسم ها انتقاد باشد با گنجایش سالن و شرایطی که بود در  نوع خود کم نظیر است.

آیت‌اللهی در مورداینکه نبی اختلاف کی‌روش با برند را تکذیب کرده است، گفت: من هم تکذیب می کنم به هرحال باید این را از خودشان بپرسید.

وی در مورد اینکه نیامدن کی‌روش آیا کار درستی است، خاطرنشان کرد: از شهرستان آمدم در جریان این مسائل نیستم این موضوع قابل تأمل است.

آیت‌اللهی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد اینکه آیا به عنوان یک ایرانی کار کی‌روش را برای نیامدن درست می‌داند، خاطرنشان کرد: نباید به حواشی فکر کرد در آن شرایط مراسم به این خوبی گرفتیم و بهتر است به حواشی نپردازید و سعی کنید دل ملت را شاد کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.