مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: روی دو اتفاق ما دو گل از پرسپولیس دریافت کردیم.
به گزارش خبرگزای فارس، محمد ترابیان مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره شکست دو بر صفر این تیم مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس بازی را نبرد، مادو گل تقدیم آنها کردیم. موقعیت‌های گل زیادی هم داشتیم.

وی درباره اخراج بازیکن سپاهان در نیمه اول اظهار داشت: شریفی در رختکن قسم می‌خورد که خطایی نکرده و به سمت توپ رفته است و گفت هیچ برخوردی با بنگر نداشته است. حالا باید قضاوت داوران را درباره این بازی ببینیم. وی یکی از بازیکنان با اخلاق است که در مسابقات قبلی خوب ظاهر شده است.

مدیرعامل سپاهان درباره صحبت‌های کارلوس کی‌روش و انتقاداتش به کرانچار تصریح کرد: این به سیاست‌های فدراسیون برمی‌گردد. من در راه بودم و شنیدم کی‌روش برای برنامه‌های تیم ملی انتقاد کرده است. ما نه از فدراسیون برنامه‌ای گرفتیم و نه جلسه‌ای بوده است. کی‌روش اول باید ببیند بازیکنانی که در خارج از کشور دارد، در اروپا یا قطر می‌تواند بازی کند بعد در مورد داخلی‌ها انتقاد کند.

ترابیان در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا بهتر نبود قبل از بازی مصاحبه می‌کردید و می‌گفتید داور به سمت پرسپولیس غش نکند؟ گفت: ما هیچ وقت اعتقاد نداریم جوی علیه داوری قبل یا بعد از بازی انجام دهیم. حق ما نبود نیمه اول ۱۰ نفره شویم و باخت هم حق ما نبود. روی دو اتفاق گل خوردیم و اگر اخراجی نداشتیم می‌توانستیم جبران کنیم. بازیکنان ما با دل و جان بازی کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.